Сімейні проблеми
Знайшов переписку у дружини з другим чоловіком вони писали одне одному що кохають друг друга. І тепер вона не може оприділитись як їй дальше бути і я так не можу чекати не понятно чого
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Доброго дня.
Складне питання взаємовідносин, довіри, будування сім'ї.
Зараз прийдеться розбиратися з відновленням довіри партнеру наново в нових умовах. При наявності бажання з обох сторін.
Питання довіри в шлюбних стосунках завжди важлива тема.
Розбиратися з життєвими цінностями.
Краще із сімейним психологом.
психолог онлайн
Співчуваю. Болісно зробити таке відкриття.
Але ж мабуть стосунки з дружиною стали такими не сьогодні і не вчора?
Таким чином, через цю ситуацію прийшов час подумати про себе.
Чи влаштовує Вас таке подружнє життя? І як Ви хочете жити? Якими бачите свої стосунки з дружиною?
Взагалі вони можливі саме з нею?
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю вашому відкриттю. Незрозуміло які були ваші стосунки до цієї події?
Вам потрібна підтримка психолога, де ви зможете поділитись своїми почуттями. В подальшому необхідна сімейна терапія вашого подружжя.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
і я так не можу чекати не понятно чого
Ситуація не така, принаймні, як Вам здається. Напевно, через шок внаслідок відкриття правди, не можете чітко дивитись на обставини і подальші дії.
Питаєте, чого чекати?
Насправді, варіантів усього два(!)
Перший піти від неї назовсім. Та чи готові до такого кардинального рішення?
І другий - відійти трохи в сторону, не розриваючи стосунків. Не лізти і не нав'язуватись з питаннями і розмовами. Нехай дружина визначиться, а Ви готові деякий нетривалий час почекати, щоб розібралась з почуттями. Можливо, її захоплення іншим тимчасове і згодом туман розвіється. Ну, а ні, то варто подбати про себе - про свою гідність, самоцінність і самоповагу.
В усякому разі Ви зробите все від себе залежне і не матиме потім докорів сумління, що не використали шанс зберегти сім'ю.
Ви до якого варіанту схиляєтесь?
Щодо питання налагодження стосунків, виправлення помилок і всього іншого, то буде потім, якщо на той час ще актуальною буде потреба.
Не впораєтесь з емоціями самостійно, тоді варто звернутись до психолога індивідуально, що я Вам уже зараз раджу.