Мучает совесть
Здравствуйте. На днях за домом курил сигарету и ко мне подошли две девочки. Одной на вид 10-11 лет, а другой 4. Младшая девочка плакала сильно, а старшая подошла ко мне и спрашивает могу ли я помочь. А я такой что случилось, а она говорит что ее младшая сестра поскользнулась на качельках и ударилась. Я такой ну ок говорю. Спрашиваю у младшей где ударилась, а она отвечает что ударилась писькой. А старшая ее сестрой была и просит меня посмотреть. Старшая задрала младшей сарафан, а я присел и спустил трусы. Спрашиваю где болит, а она снова говорит что писька. И я девочке открыл половые губы и там все осмотрел, сказал чтоб шли домой к родителям. Правильно ли я поступил?
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
И я даже возбудилась немного

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Добрий день, Романе!
У свої 22 роки треба бути дорослішим та більш відповідальнішим чоловіком.
Якби дівчинка жалілась на ногу чи руку, тоді б ваші дії були б правильними.
Тоді б можна було б подивитись чи є рана чи синці та заспокоїти дівчинку чи визвати швидку.
А ви поліз дівчинці у трусики!
Треба було б запитати старшу дівчинку чи дивилась вона на міце болю, чи є кров і тоді визвати швидку чи провести дітей додому.
Романе, ви подумали про те, якщо б вас хтось побачив у ту мить, коли ви знімали трусики у малечі?
Наслідки вас вражають?
То ж будьте відповідальним по чоловічому за свої дії з чужими дітьми.
Відредаговано автором 03-05-2024 15:40:42
психолог онлайн
Добрий день. Ситуація нестандартна, розгубитися у такому випадку цілком нормально.
А за що конкретно вас мучає совість? Де ви відчуваєте що помилились?
цитата:
И я даже возбудилась немного
Ви живете сексуальним життям?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365281 для Валентина Василівна
Рomaне, ви noдуmaли npo те, яkщo б вac xтocь noбaчив у ту mить, koли ви зніmaли тpуcиkи у maлечі? Нacлідkи вac вpaжaють?
Вот именно что подумал. Так я и ничего такого криминального не делал. Поэтому и совет спрашиваю, а вы нагнетаете ещё больше. Я особо и не вкурсе был. А вдруг бы она умирала? Меня бы посадили... Я все понял после того как осмотрел все..
психолог онлайн
цитата:
Дуже добре, що ви правильно оцінюєте ситуацію. Нажаль бути готовим до всіх ситуацій неможливо. На майбутнє у вас вже буде розуміння, як діяти у подібній ситуації.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365282 для Ксенія Шалімова
Дoбpий день. Ситуaція неcтaндapтнa, poзгубитиcя у тakomу виnaдkу цілkom нopmaльнo. А зa щo koнkpетнo вac mучaє coвіcть? Де ви відчувaєте щo nomилилиcь? цитaтa: И я дaже вoзбудилacь неmнoгo Ви живете cеkcуaльниm життяm?
Мучает совесть за то что сейчас все люди шизанулись и сразу будут говорить что педофил и т.д. Сексуальной жизнью живу, есть девушка даже. Ну извините меня, я девочке пальцами (говорю как есть) раздвигал половые губы и видел там все...
психолог онлайн
цитата:
Ну извините меня, я девочке пальцами (говорю как есть) раздвигал половые губы и видел там все...
Чому ви вибачаєтесь? Таке відчуття, що ви самі себе картаєте за свою реакцію. Багато хто міг би опинитись на вашому місці. Ви зробили добру справу викривленим чином. Але це вже минуло. Що зараз не так?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365290 для Ксенія Шалімова
Ви намікаєте на те шо в мене ще буде подібна ситуація? Ну дякую вам... Мало того мені, шо я малій дівчинці статеві губи відкривав і питав де болить і торкався до всього. Я навіть в своєї дівчини так детально не бачив....
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365294 для Ксенія Шалімова
Ну як сказати правильно. Було дуже страшно і противно це все робити. І водночас цікаво подивитись. І в мене двояке відчуття... Цікаво було бо дивився статеві органи і все детально оглянув, а страшно бо це кримінал, а противно бо це ще мала дитина
психолог онлайн
цитата:
Ви намікаєте на те шо в мене ще буде подібна ситуація? Ну дякую вам...
Цікаво як ви прочитали моє повідомлення. Схоже ви в сильному стресі.
цитата:
Було дуже страшно і противно це все робити
Ви відчули ці почуття, але чому продовжили діяти? Не дали собі часу подумати і звіритись, чи це те, що для вас прийнятно. Ця ситуація явно травмувала вас.
цитата:
а страшно бо це кримінал
Ви боїтеся наслідків?
цитата:
а противно бо це ще мала дитина
Що саме противно? Маленька, так. Ви захотіли допомогти, це проявилась ваша природня доброта.
Чую що вам соромно, бо ви наче повинні були діяти "правильно", але надто розгубилися. І зробили як зробили. Розгубленість часто штовхає нас на непродумані, імпульсивні кроки. Бо часу подумати немає, тож ми робимо хоч щось.
От зараз, маючи всі ці знання, як би ви діяли?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 365300 для Ксенія Шалімова
Ви не так зрозуміли. Було страшно і це правильно було....Бо якби хтось побачив це що я робив, то мені капут був би. І це факт... Був би суд і там прийшлось би все доказувати...
Противно було бо це дитина... Але водночас і цікаво було, бо мені прийшлось відкривати статеві губи і оглядати вибачте мені, клітор... Тому у мене відчуття двояке... Було цікаво подивитись на статеві органи і водночас противно... Я не розумію як вона не стидалась мені це все показувати і торкатись. Можливо це якась підстава... Не можу заснути... Постійно думаю про це. Як таке може бути шоб дитина показувала так просто свої статеві органи
психолог онлайн
Схоже ви зіштовхнулись з якоюсь дослідницькою частиною себе, про яку раніше не знали. І ви наче не знаєте що робити із цією інформацією про себе.
Щодо страху. У мене відчуття, що ви наче лякалися замість неї у цій ситуації. Це насправді тривожна ситуація, бо діти насправді так не роблять і не повинні робити. Ми не знаємо яка їх сімейна ситуація, чому діти не пішли до батьків одразу. Справді сумнівне рішення старшої дівчинки, яке викликає питання. Вам моторошно, бо ситуація настілки ненормальна, що і ви не змогли зреагувати нормально. Зрозуміло, що ви очікуєте що у цього могли б бути наслідки, бо це адекватне розуміння ситуації.