Як мені себе поводити?
Привіт...
за той період, що я проживаю за кордоном... мені там дуже сподобався один хлопець.. познайомилися 3 місяці тому, але бачилися всього декілька раз, тому що він живе в іншому місті... з його батьками я є також знайома (коли я їхала за кордон мені дали їх номер телефону аби я звязалась з ними). Коли ми зустрілися перший раз... познайомилися... разом зними приїхав їх син (що мені подобається), у мене може і не зразу, але симпатія появилася... Потім ми ще бачилися і коли я його бачила симпатія ставала все більшою та більшою...
Ну до мене від наших спільних знайомих дійшла така інформація, що я йому також сподобалася... Але з його сторони не бачила аж таких дуже признаків симпатії... Ось що я за ним тільки замічала, що часто при зустрічі з його батьками та ним, він на тривалий час міг затримати на мені погляд, багато хоче зі мною розмовляти, старається так говорити до мене аби я розуміла його ( просто я ще не досконало володію мовою). ми навіть обмінялися з ними номерами телефонів... Але він так і не наважився до мене написати чи подзвонити... Ну він наскільки я знаю по житті є такий трохи соромязливий... Але от проблема у тому, що через його соромязливість хотіла я першою написати до нього, але коли моє повідомлення до нього було написано, у мене мужності не хватало відправити і так декілька раз... я так і до тепер не змогла йому написати... Я пишу пишу, але я просто не можу уявити собі, як то би до нього краще написати… Я не хочу допуститися якихось непоправних помилок…
Він став для мене дуже важливим… і тому я звернулася до вас за порадами!!!!
Порадьте будь ласка що мені робити!!! Я не хочу щось зробити не так…
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Elisabet,
ти поки що тільки уявляєш те, що він про тебе думає, те, що він подумає, кои отримає твоє повідомлення. Замість того, щоб відправити і запитати, ти контактуєш ише зі своїми фантазіями про те, як це буде. Вибирати тобі, чи наважитися на контакт із реальною людиною чи й далі уявляти його реакцію. Так, це може бути страшно, проте це може бути й приємно, якщо він теж хоче з тобою спілкуватися. Успіхів.
консультация психолога
Здравствуйте, Elisabet!
Вы и только Вы можете самой разобраться в этой ситуации, можно написать письмо с признаниями в любви, и не получив ответ, или наоборот, получив, негативный ответ, начать по этому поводу переживать.
А можно написать дружеское письмо, без признания в любви, симпатии и пр. Просто написать приветственное письмо, рассказать о себе, что делаешь и пр., поделиться общими темами: фильмы, книги, спорт, др. хобби, учеба и пр.
Т.е сделать первый шаг, как говорится в известной фразе: «Путь длиною в тысячу лье начинается с первого шага». Дерзни, сделай первый шажок! Удачи!