о професии
Доброго дня шановні психологи...Мені дуже подобається ця професія.І я сама з недавнього часу почала вчитись на психолога.Мене це дуже цікавить,але не все так легко і добре як здавалось.Психолог перш за все щоб помогати іншим повинен справитись зі своїми проблемами,а я не можу.мені дуже морально важко читати літературу яку нам задають,по психічни розладах.Ну і я наче відчуваю що це моє..АЛе все надто близько сприймаю.І від цього часті болі голови,стреси,поганий настрій,пригніченість...Незнаю як з цим справитись.
Наперед дякую.Якщо можете то прошу про допомогу
Вопрос от: ; Возраст: 18
консультация психолога
Доброго дня. Якщо я правельно вас зрозумів ви навчаєтеся в університеті чи інституті на денній формі. У кожного викладача своє бачення предмету який він викладає у відповідності з цим дається література. Якщо вам незрозуміло даякі речі з предмету можна підійти до викладача, щоб він вам розтулмачив ті чи інші дефениції, або порекомендував літературу в якій би на його погляд все більш зрозуміло написано.
Ви у школі як вчилися на відмінно? Не потрібно себе доводити до неврозу. Я бажаю вам доброго настрою та вірю у вас.
консультация психолога
Доброго дня!
Не дарма, Ви вибрали собі псевдонім «Победа», тобто Ви вірите, що Ви здолаєте та переможете!
Є такий феномен, який так і називають – феномен студента 2-го курсу медінституту – коли всі хвороби, які вивчаються, відразу знаходяться у себе. Можливо і Ви також. І можливо, як мені здається, на даний момент, у Вас зараз є якась ситуація, або якась проблема, яка Вас зараз хвилює і Ви вважаєте, що причина в тій літературі, яку Ви вивчаєте.
І є гарна фраза «Здоров не тот, у кого нет проблем, а тот кто умеет с ними справляться»
Можливо вам варто пройти очну консультацію у психолога, психотерапевта, щоб розібратися з виникаючими проблемами.
І не варто цього соромитися: який би професіонал не був стоматолог, зуби він собі самостійно не полікує. І зараз стандарти психотерапевтичної освіти вимагають, щоб психотерапевт проходив консультування, терапію у іншого фахівця. І це не є чиясь примха, це є стандарти психотерапевтичної освіти. Щоб розібратися зі своїми проблемами, щоб не переносити їх на інших.
Тому удачі Вам, звертайтеся за порадою до фахівців!

психолог онлайн
Победа,
чому б вам не звернутися за очною допомогою до спеціаліста-психолога чи психотерапевта в вашому місті? Адже так би ви могли не тільки на практиці подивитися, як працює психолог, а й вирішити свої проблеми.
Часто побутує думка, що особливо психолог має вирішувати всі свої проблеми сам. Особливо це і є помилковою думкою, бо якраз психологу-консуьтанту чи психотерапевту потрібно не менше як 30 годин особистої терапії (залежить від підходу), щоб почати практику.
консультация психолога
Здравствуйте, Победа! Извините, что отвечаю на русском, Мне так легче сформулировать свою мысль. Действительно, когда читаешь какую-нибудь литературу по психологии, все вначале примеряешь на себя и, естественно, кажется, что у тебя это есть. Я уже много лет работаю в этой области и много книжек перечитала, но это остается. И ничего страшного в этом нет, так как людей без проблем и полностью психологически чистых и здоровых тоже нет. Потому что у Всех есть своя история и свой травматический опыт. И вообще, говорят, что к этой профессии тянуться люди с психологическими травмами, чтобы прежде всего помочь себе. Но помочь себе психолог сам не может, так же как и хирург не может себе сделать операцию. Для того, чтобы начать практиковать в некоторых обучающих психотерапии программах есть обязательное условие прохождение личной психотерапии у другого психолога не менее года раз в неделю. Это 50 и более часов. Чем лучше психолог знаком с собой, тем он более полезен будет клиенту.
консультация психолога
Доброго дня шановна "Победа".Хочу поділитись з Вами власними переживаннями: Я навчалася в медичному університеті на факультеті медичної психології і на власному досвіді знаю як важко бувало змусити себе читати занадто "розумно" написану для студентів літературу і як доводилось потім детально разом з викладачами розбирати прочитаний матеріал.Та й окрім "незрозумілих "підручників виникало багато переживань при роботі з реальними пацієнтами. Саме тому на другому курсі я пішла навчатись в прокт по груповому психоаналізі.Я не можу сказати що одразу ж виришила всі свої проблеми , але те що стало значно легше та зрозуміліше працювати з реальними людьми - це факт.На даний момент я займаюсь психоаналізом вже восьмий рік і це дуже допомагає зрозуміти проблеми клієнтів які звертаються за допомогою. Я жодним чином не агітую Вас займатись психоаналізом ,але однозначно раджу звернутись до кваліфікованого психолога чи психотерепевта який зможе дати вам безцінний матеріал - Ваш власний досвід. З повагою Тетяна.