Пауза в стосунках
Доброго дня!я хотіла б попросити про допомогу....в мене є хлопець ми зним зустрічаємось вже 4 роки я його дуже сильно люблю.минулого року я сумнівалась в своїх почуттях просила про паузу в стосунках спілкувалась з багатьма хлопцями а він мене дуже сильно ревнував і нерозумів моєї поведінки а зараз ми наче помінялись ролями він просить про паузу в стосунках спілкується з багатьма дівчатами які йому пишуть ласкаві слова "сонце","люблю тебе" і я йому говорила що мені це не подобається а він стоїть на своїй думці що дівчина має сама зрозуміти що з між ними нічого не буде....він говорить що любить мене ,ми гуляємо ,цілуємось і ніби все добре але нерозумію для чого пауза якщо йому зімною комфортно,він скучає , запрошує на побачення можливо він просто хоче мене поставити в те становище в яке я поставила його минулого року ..... мені дуже боляче і обідно і я навіть незнаю що мені робити і як себе поводити
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
про такие эксперименты знаете как в народе говорят? один долетался... никогда не шутите с чувствами других. а особенно не испытывайте на прочность близких. это не только опасно для вас. это несправедливо к ним. постарайтесь уладить отношения и больше не повторяйте ошибок. и еще - лучше выходите замуж. этот шаг требует принятия решения на всю жизнь.
Дополнение от автора
як мені зараз його переконати що ця пауза не потрібна????

психолог онлайн
"можливо він просто хоче мене поставити в те становище в яке я поставила його минулого року ..... мені дуже боляче і обідно і я навіть незнаю що мені робити і як себе поводити" Таня, можливо це і так, а можливо ні. Ви не намагались запитати для чого йому ця пауза? Ви ж брали паузу для того щоб зрозуміти свої почуття до нього. У вас був мотив і в нього має бути.
Ну а якщо, дійсно, він це робить, як "відгук" на вашу паузу. Тоді думаю, що він дуже страждав від того що ви ігнорували його почуття. І можливо, те що ви відчуваєте зараз, вам допомагає зрозуміти, як це боляче, коли кохана людина неповажає ваші почуття.
Можливо, було б доречним, поговорити про те що вам приносить страждання ця пауза і те що він дає свою увагу іншим. І можливо, важливо, сказати про те що зараз ви розумієте, що ,насправді боляче, спостерігати це і що ви розумієте зараз як ваш коханий страждав тоді.
І можливо в кінці кінців, ви дійдете до згоди не причиняти болю один одному і поважати почуття.
Дополнение от автора
Він не знає що йому зараз потрібно .... що я для нього дорога але він хоче переконатись наскільки????