Як же мені це набридло, все по колу. Почуття дискомфорту та невпевненості..
Доброго дня шановні психологи, я уже писав колись тут, маю проблему яка почалась з дитинства, це дискомфорт на вулиці, відчуття тривоги та невпевненість в собі. Вдома почуваю себе нормально, а на вулиці коїться щось страшне, якийсь тривожний стан, дискомфорт, незнаєш куди дивитись, від поглядів ховаєш свій погляд і соромишся, а особливо незнаєш де дітись коли проходиш попри дівчат, мені 22 роки, дівчини ніколи не було, зустрічався пару разів, але все валилось на перших порах. та я й сам розумію чому, проблема в мені, пробую себе контролювати але все марно, читав літературу різну але на практиці чогось все рушилось причина в мені, говорю з незнайомими людьми важко та якось невпевнено, і цим користуються, напевне найгірше з цього всього, що я все усвідомлюю і розумію , мене це злить але зробити нічого неможу, що через цю поведінку сильніші люди користуються цим. Наведу приклад підїжає маршутка і я заходжу, там всі люди сидять, мені важко повернути голову та вибрати собі місце, чому? Через це шо всі починають на тебе дивитися а мені зразу робиться ніяково, звісно я ношу "маску" і стараюсь не показувати, що мені дискофмортно та думаю це недуже діє. Живу з батьками, та не вишу на шиї в батьків, вважаю себе не дурним, так як заробляю на життя сам. Ну це почуття дискофорту в розмові, на вулиці, а особливо з дівчатами просто будуть мене їсти до кінця життя якщо я незмінюсь. Прошу від Вас шановні поради, інструкції чи якоїсь методики, просто через цей свій стан я вже сам незнаю, щоо я хочу мені нічого не хочеться якийсь негатив та упадок( я розумію. що це неправильно), виконаю її так як все це дуже набридло! Думав знайти психолога, та живу в невеличкому містечку де його так і незміг знайти.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Привет, Alex! Да, проблема у тебя не легкая, о чем говоришь хорошо понимаю, случай мне очень знакомый (надеюсь ничего страшного, что я на русском - мне так проще:) Конечно я могу тебе сказать, что это такая патологическая неуверенность в себе, нарушенная самооценка и все такое, но к сожалению тебе от этого легче не станет. Да и к тому же ты очень умный (я в этом уверен) и сам знаешь о причинах своего недуга лучше меня. Посоветовать тебе методику... не получится! Первое, что тебе надо осознать в твоей ситуации, что мысли и чувства не слиты в единую систему (ты умный, поймешь:) и сколько бы ты не тренировал свои планы, ощущения не изменятся. Реально изменить внутренние ощущения и перестать всего этого боятся можно только в присутствии другого человека, который сможет тебя просто поддержать в твоих переживаниях (заметь: не комментировать тебя, не советовать что-то, не подбадривать, а просто замечать твои чувства и просто быть рядом). Я думаю для тебя это будет новый опыт, учитывая, что ты всегда стремишься: "звісно я ношу "маску" і стараюсь не показувати, що мені дискофмортно".
И вот таким простым рецептом решаются твои проблемы:) С психотерапевтом - это происходит, как имитация в кабинете, а с "другом" в реальных жизненных ситуациях!
Дополнение от автора
Дякую, Артур Акопян, спробую вашу пораду на практиці!