Любовна історія
Добрий день. в мене дуже важка ситуація. допоможіть будь ласка. я почала зустрічатися з хлопцем нижчим від мене і була з ним роки. Перше все було добре,я раділа життям,ми всюди їздили,він приходив до мене в гості,я до нього,його мама дарувала мені різні подарунки усе було добре. Але десь через пів місяця моя мама і вся сім’я почала мені говорити погані речі про нього,казати шо він малий,почала обзивати та обговорювати і казали щоб я його кинула. Мені було дуже погано і одного разу я йому все розповіла по контактах ,але ми не розійшлись,він казав що він любить мене і хоче бути разом. Ми так терпіли цілий рік,я плакала,він плакав.І я вже не витримала і кинула його,але сказал шо він винен,бо він шось мені погане сказав.А кинула тільки через маму і ріст.Так плакала,так було погано,а він просився,дарував подарунки вибачався і я не витримала і вернулась.Через два місяці я вже його не витримала і ті всі нагрузки і знов кинула.Сама страждаю,люблю,він проситься.а я не вертаюсь бо мама не дозволяє.Але він ніби добрий,але такий знаєте говоре погані слова,пив ,курив поки я не зявилась,я йому заборонила пити ,курити,казати погані слова,водитися з поганими компаніями,він завжди був зі мною весь час.Привчила я його і до церкви,довго я боролась,але почав кожної неділі ходити до церкви,поклони бити. Але ше в нього є багато поганих рис.Але я його люблю і незнаю шо робити.я як бачу коли він плаче серце розривається.Поможіть буль ласка,що мені робити?життя нещасне.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Здравствуйте, Леся
Вы пишите, что очень любите парня. Однако, после прочтения письма возникло ощущение, что вы его переделываете. Я конечно за то, чтобы все жили здраво - не пили, не курили, чтобы имели моральные принципы, духовность...
Но гордитесь не самим парнем, а тем, какой он становится под вашим влиянием.
Я не разрешила, я запретила...
Можно подумать, что такой как есть, он вам все же не очень-то нравится. Или вашей маме. И рост с мамой - только поводы для того, чтобы вы смогли оправданно разорвать с ним отношения.
Вам 18 лет, вероятно вы уже закончили школу и увидели (поняли, почувствовали) - что отношения, которые есть у вас - не предел ваших мечтаний, что есть парни, которые вам нравятся больше. И это вполне естественно.
Вы пишите, что ваша жизнь несчастна. Но обратите внимание - после чего и как она стала такой, если перед этим - вас все устраивало?
Может неискренность и страх мешают вам открыто и честно признать свою позицию, чувства в отношениях с ним?Каждый из вас имеет право знать правду о том, что происходит междл вами. И мне не известно ничего, что обязывало бы вас или его продолжать отношения, которые больше не вызывают чувство любви, радости и желания быть вместе.