Хлопець говорить шо любить "трошки"
Доброго дня!Мій хлопець говорить що любить мене не на 100%, що наші стосунки не ідеальні отже і любові 100% не може бути.як це розуміти?Ми разом уже більше 2 років. йому 27,але одружуватись чи жити разом він не хоче. я не розумію чому він тоді зі мною зустрічається? чи я в нього "перехідний період" перед тим як він зустріне ту ідеальну?
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
meoth,
А Вы сами, что ждете от этих отношений? А Вы любите его?

психолог онлайн
Здравствуйте,
Мне кажется, это важный вопрос. И хорошо бы вам спросить непосредственно вашего молодого человека, чем являются для него отношения с вами. По всей вероятности, вы относитесь к ним гораздо более серьезно и с большими ожиданиями, чем он.
консультация психолога
meoth, я думаю, он хочет, чтобы вы менялись или что-то меняли в отношениях. Готовы ли вы к этому? Считаете ли вы это нужным?
психолог онлайн
meoth, ну ідеального нікого і нічого не існує. Тому ваш хлопець приречений на постійні розочарування. схоже він живе якоюсь своєю намріяною фантазією. всі відносини починаються яскраво, а з часом вогонь стухає і це є нормальний процес трансформації якості відносин. І ваш хлопець схоже не хоче розуміти цього, тому і серьозних відносин, не наю, чи варто від нього очікувати.І для нього, кожна "нова ідеальна" з часом буде перетворюватись на "перехідний період".
meoth, ві чого бажаєте від життя і якого чоловіка ви потребуєте для створення сімї?