Допоможіть зрозуміти себе!
Привіт шановні психологи. Потрібна ваша порада, допомога... Нещодавно вийшла заміж за людину яку кохаю більше свого життя, людину яку я кохаю здавалося б все життя. Але перш ніж одружитися ми були 3 роки в розлуці. Коли зустрічались, розійшлись... тоді стосунки зійшли на "нєт"... Потім він одружився на іншій дівчьонці, стосунки у їх не склалися, його наче засліпило з тим одруженням і він сам не може зараз пояснити як пішов на такий вчинок. Вона його не кохала, він весь час тільки про мене думав, а тут іще вона його зрадила, їхній шлюб розпався...
Тепер ми разом. Я все життя мріяла бути з ним, дожити до глибокої старості... Але зараз заміжня я не можу зрозуміти саму себе, чого я хочу... Ні, не у стосунках як можливо подумали ви, а чого я хочу від життя... Чомусь опустилися руки чимось займатися (я працюю на двох роботах, одна державна, а інша робота для душі - я майстер манікюру, і одне те що працюю а інше іще те що мені потрібно багато працювати над собою, вчитися, вивчати щось нове)... Але у мене нема бажання це роботи... Інколи бувають думки що я ніхто, і буває (страшно сказти) що не хочеться жити... Здавалося б чому, я щаслива, у мене є коханий чоловік, ми разом, у нас сімя, але чому такі думки і такий стан переживаю не розумію... Чоловік каже це можливо із-за того що мене щось мучить від минулого, щоб я це відпустила, але я не знаю що мучить, як себе зрозуміти і що думати... Доможіть!
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Здравствуйте, Квітка.
Я правильно поняла, вы переживаете о том. чт овроде бы достигли того, о чем мечтали, а теперь руки опустились и вы не понимаете, почему так происходит.
Ваш муж считает, что вас не пускает вперед прошлое.
А вы сами как считаете? В чем причина вашего состояния?
Это очень важно для работы с психологом.
Когда вы вышли замуж?
Когда впервые заметили, что у вас опустились руки?
Видете ли вы какую-то закономерность в этом?
Дополнение от автора
Нелли, дякую, що відгукнулись! Ми одружені вже більше місця, з чоловіком своїм знайома вже 6 років. Перших три роки ми зустрічались а наступні 3 ми не були разом... На разі зараз я не можу зрозуміти що зі мною відбувається і чого я хочу... Вперше помітила такий стан десь більше тижня...
консультация психолога
Что произошло в вашей семье, у вас лично(в сфере тела. деятельности, контактов - родственники, друзья, коллеги, враги и т.д., в сфере смыслов), чуть больше недели назад?
Дополнение от автора
я не можу до кінця розслабитися у сексі, не можу відчути своє тіло... думками десь далеко а не з чоловіком...
консультация психолога
А где именно ваши мысли? О чем думаете? Что мешает расслабиться?

психолог онлайн
Те, що ви описуєте схоже на приховане розчарування, яке ви намагаєтеся заперечити і «відмахуєтеся» від нього. «Звідки ж узялося це розчарування?» - можете запитати ви. Коли ви тільки зустрічалися і були дуже сильно закохані в свого теперішнього чоловіка, схоже на те, що ви дуже сильно ідеалізували його і те життя, яке у вас настане, коли ви будете з ним. Такий етап ідеалізації свого партнера закономірний в перший романтичний період стосунків, коли не помітні недоліки, а натомість перебільшені позитивні особистісні якості, ті, які вам подобаються і підходять. Потім ви розлучилися з коханим і у вас не було можливості звірити свої ілюзії з дійсністю. Цей етап наступив тепер, коли ви одружилися і почали жити разом. Саме тому дуже багато шлюбів розпадаються після першого ж року спільного життя. Існує така закономірність: чим сильнішою є ідеалізація, тим сильнішим буде розчарування.
Рекомендації можуть полягати у тому, щоб не стримувати своє розчарування, переживання горя з приводу втрати «ідеального образу», дати вихід своїм почуттям, краще це обговорити із подругою, психологом, товаришем, не перекладаючи відповідальність за свої переживання на свого партнера у шлюбі. Тільки справившись із своїм розчаруванням, ви можете поступово полюбити «справжнього» чоловіка, з його недоліками та вадами, такого, як він є, а не його ідеальний, омріяний вами, образ. Удачі вам.
психолог онлайн
Здравствуйте, Квітка!
Первое важное, что непонятно. "Коли зустрічались, розійшлись... тоді стосунки зійшли на "нєт"..." - как конкретно это происходило, какие были ситуации? Была ли обида друг на друга? Ваши чувства? И позже, когда он женился - чувство неполноценности и того, что вам предпочли другую, а вы - хуже и на втором месте?
И второе, что нужно прояснить. Как вы сошлись спустя 3 года после расставания? Кто был инициатором? Какие предпринимались шаги к повторному сближению? О чём думали тогда, чего хотели, что чувствовали?
И третье. В чём разница между теми отношениями и этими, спустя 3 года?