дайте пораду!
Я зустрічаюсь з дівчиною другий рік,але два місяці тому я поїхав вчитись далеко,ми можемо спілкуватись тільки по скайпу,я всь час думаю про неї,не можу спати,вчитись,нічого бо в мене в голові тільки одна людина,я деколи до неї приїжджаю,але коли їду знов геть,продовжується та депресія,я незнаю,що мені робити,шоб привикнути до того,що є,порадьте щось будь ласка,але не таке як всі,типу "іди десь погуляй,знайди друзів",а щось інакше!
Вопрос от: ; Возраст: 17
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
ivan,є один хороший спосіб.
ти можеш виразити всі свої почуття у творчості, дати їм життя, не заганяючи їх всередину себе.
У той момент, як тебе будуть охоплювати сильні почуття, малюй їх, або виражай у віршах, ліпи з глини, грай на інструменті - сконцентруй сильні емоції у певному творінні. це творіння ти можеш потім зберігати і показувати своїй коханій як прояв твоїх почуттів і переживань.
ще один спосіб - писати їй листа. ти навіть можеш не відправляти його їй. просто почни писати на аркуші паперу все, що тебе тривожить і заганяє у депресію, як ти сумуєш і хочеш її побачити.
аби краще адаптуватися, напиши список тих плюсів, які приносить нинішня ситуація: що нового ти можеш із неї взяти, який досвід отримати, з ким поспілкуватися, як себе проявити. перечитай свій список і реалізовуй ці "бонуси", які ти можеш отримувати, перебуваючи тут і тепер.
Дополнение от автора
я з нею спілкуюся кожний день,я не творча натура і проявляючи всю цю депресію на листочку стає ше гірше,бо більше задумуєшся над цим,самореалізовуватись теж дуже важко,просто не можливо в такому стані,нічого не допомагає(
Дополнение от автора
адаптуватися не можу,вже місяць пройшов,думав буде легше,привикну трошки,а то нічим не легше,а наоборот в якісь мірі ще гірше
психолог онлайн
Іване, це був твій власний вибір їхати вчитися в інше місто?
якщо тобі важко торкатися почуттів, тобі необхідно хоча б активізувати власний організм на діяльність. роби елементарні фізичні вправи. вони не тільки нададуть тонусу організму, а ще й знизять рівень депресивного стану.
Дополнение от автора
Щодо вчитись то планувалось ще два роки до того як я почав зустрічатись зі своєю дівчиною..змінити неможна було нічого(,я ходжу в тренажрний зал,деколи навіть гуляю сам по місту,але приходить вечір і стає погано,навіть коли вже трохи змирююся,то виникає інша причина не можу заснути,лежу в ліжко по три-чотири години і товажко засинаю
консультация психолога
Иван, чувства, которые Вы испытываете, достаточно сильные, тяжёлые, но, очевидно, это любовь! А что если просто позволить ей (им) быть? Ведь Ваши переживания связаны с любимой девушкой, Вашими отношениями... И это нормально, что Вы переживаете! Конечно, расстояние - это серьёзное испытание, и не все его проходят (может именно это Вас и тревожит?), но всё это можно пережить! Ведь у Вас есть ваша любовь!
Дополнение от автора
те що в мене є моя любов-це правда,і це єдине,що мене радує,єдине,що мене успокоює..але це просто дуже-дуже важко,я так можу багато і не витримати,тому що,так буде тривати ще дуже довго..вони буде вчитися в іншому місті..батьки не хочуть її дати в це місто і це дуже погано,що ще більше впливає і доводить до такого стану!
консультация психолога
Иван, к сожалению, наша жизнь состоит и из страданий тоже((...
Держитесь! желаю Вам выстоять!