Як повернути хлопця?
Мій хлопець написав мені таке повідомлення:Слухай, сама подивись на наші відносини, ми себе навіть не ведем як пара!!!!!!!!Коли я тебе хотів провести додому ти сказалі ні, хотів тебе обняти на хелоувіні ти мені сказала не обнімай мене, ми навіть не ромовляємо майже((((((((((Я тебе любив і зараз в мене є до тебе почуття але ти й сама розумієш що ми не можемо бути разом!!!!Справа навіть не в тобі а в нас обох, я бабнік і ним буду, а ти ще просто не готова до серйозних відносин , бо ти боїшя думки навколишніх!!!!!!Коли ти справді будеш готова до серйозких стосунків то скажеш мені. А на даний момент ти просто ще не готова до цього((((((((((((((Вибач будьласка але, так ми більше не зустрічаємось(((((((((( мені дуже дуже прикро що в нас нічоо не получились, але ми спробували !!!!!!!!! Я його дуже люблю! І хочу його повернути? Як це зробити?
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Аня, первая мысль, которой подводит Ваш парень- будь податливей. Но если ты будешь такой, как он хочет видеть тебя - ты будешь в гармонии с СОБОЙ?
ТЕБЕ (а не ему) нужна сейчас большая близость, чем у вас существует на данный момент?
Если нет - скажи ему об этом откровенно, и это будет "лакмусовой бумагой", тестом - любящий человек даст время тебе "созреть" для нового уровня отношений, ну а любитель собирать сливки просто, продавив эмоции и убедившись, что не вышло, исчезнет с горизонта.
Однако если ты тоже хотела бы действительно близких и серьезных отношений с этим парнем, однако боишься переступить в себе через некие препятствия - попробуй проговорить сама для себя: что именно тебя держит? И еще раз - действительно ли это ТВОЕ желание, или же просто страх остаться одной, потерять парня?