Проблеми з хлопцем
Доброго дня, шановні. В мене склалася наступна ситуація. Ми з хлопцем зустрічаємося уже 6 років. Останні пів року жили разом. На наступний рік плануємо весілля, але останній місяць він зовсім змінився. Захотів перенести заручини, які мають бути за місяць, дата весілля його вже не влаштовує. Це все сталося після весілля нашого найкращого друга. Дане весілля було у ресторані, де працює мій хлопець. У той вечір він був зник на годину і потім я знайшла його з "клієнтками" як він каже, які приїхали вирішити де-які справи. Потім ці люди поїхали, конфлікт вирішися. Але коли ми прийшли додому дана "клієнтка" подзвонила, а трубку підняла я. Вона цікавилася чи він уже вдома і казала, що дуже скучає і ревнує його. А потім і знайшлися СМСки від неї, цей конфлікт також вичерпався. Але за тиждень хлопець почав казати що дуже зайнятий, що я його не розумію і не підтримую. Ми часто раніше звязувалися - тепер він зсилається на роботу і ми майже не говоримо. Він навіть не хоче сісти і спокійно вирішити дану ситуацію, а просто уникає будь-ких питань, а ні - то кричати починає. Три роки тому ми уже розходилися через дівчину, але через пів року він вернувся і все налагодилося. Тепер в мене опустилися руки, я не знаю на чому зараз стою і чи варто дальше щось робити. Він постійно закидає мені, що боїться, що після весілля я буду його утискати і сваритися. Каже, що він не зміниться і щоб дала йому час подумати. Зараз все скасувати - не вихід, але і не можу терпіти таке його ставлення.
Дякую за Вашу відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
Хотіла ще уточнити що він старший від мене на 5 років.

психолог онлайн
А в чем именно Вы его не поддерживаете ?
Понимаете, в данной ситуации, если Ваш мужчина избегает прямого разговора с Вами всеми способами, то вряд ли Вы сможете эту ситуацию с ним обсудить на данный момент. Я хочу сказать, что благополуче в Ваших отношениях зависит не только от Вашего желания и Вашей инициативы, в отношения каждый вкладывает 50 на 50, хотя вторые 50 не всегда нас устраивают. Возможно, ему и, правда, нужно время, чтобы взвесить для себя все "за и против". Готовы ли Вы ждать ? Хотите ли ждать ?
психолог онлайн
Я тоже не поняла в чем он хочет вашей поддержки.
Зато поняла другое- он вам так прямо и говорит, что боится "що після весілля я буду його утискати і сваритися", а вы как раз это и делаете, еще даже не дождавшись свадьбы.
Он просит у вас время подумать, собраться с духом, а вы ему нож к горлу "заручини, дата весілля". Не мудро действуете, очень не мудро.