Не розумію його.
Добрий день!
Це мої перші серйозні відносини. Ми знайомі близько 7 місяція, з них кількість зустрічей можна порахувати по кількості тижнів. Він трошки старший за мене, на сім років, хоча це абсолютно не проблема. Мені з ним комфортно, затишно, цікаво, він багато говорить, а я дуже люблю слухати.Він непроста людина, не кожен зможе знайти з ним спільну мову, це факт. Знаю, що два роки він не розмовляв зі своєю мамою, його батьки розлучені. До того ж я знаю, що його коло спілкування різне, багато хто « на жаргоні» розмовляє. Ми рідко бачимось, я це списую на роботу, він часто буває за кордоном і я не знаю коли він їде , коли приїждає, тому намагаюсь не нагружати, ані дзвінками, ані смс, хоча дуже переживаю кожен раз. Я вже втомилась від такого, бо від нього тиждень може бути ні слуху, ні духу. Я і ображалась, і злилась, і намагалась говорити на цю тему. На питання якось « невже шкода витратити 3 грн на смс?» отримала «я не звик звітувати, буду це робити коли ми будемо жити разом». Житло окрема тема, в нього не можна( мама поставила таку умову), в мене вдома немає можливості, а знімати квартиру, даремна трата грошей, на його думку( хоча він не бідна людина). Він мені не байдужа людина. Але ж так не можна, бачитись раз в тиждень або раз на два тижні, розмовляти по телефону також два ризи на тиждень, яке майбутнє може бути, хоча знаю, що він мріє про сім»ю. Спочатку я думала, що він одружений, але ні.
Інколи може написати «хочу просинатися біля тебе» або тиждень назад захворів по причині, що засинає сам(так сказав). Я знаю, що він і сам втомився від такої роботи, він мені про це говорив. Можливо, я перебільшую свою проблему, можливо, це не проблема, але щось точно не так. Як я маю себе поводити? Я не хочу перетворюватись на сварливу, стервозну «тьотку», бо не така по суті.Просто мені треба більше спілкування. Підкажіть як бути!!!
Вопрос от: ; Возраст: 28
консультация психолога
Здравствуйте, Смайл!
Скажите. как вы проводите совместное время?
Такое впечатление, что ваши отношения являются серьёзными только для Вас одной. Он как жил, "не перед кем не отчитываясь", так и продолжает жить. Для того, чтобы уделять внимание женщине, не нужно сначала жениться на ней. Если бы он хотел жить отдельно, он бы снимал квартиру. Если бы хотел быть с Вами чаще - был бы. Его смс, по большей части, интимного характера, как Вам кажется? Не идеализируете ли Вы ваши отношения, в силу того, что это Ваш первый опыт?

психолог онлайн
"Можливо, я перебільшую свою проблему, можливо, це не проблема, але щось точно не так." можливо вас не залишає спокійним те, що ви не отримуєте від нього те що вам потрібно, чого ви потребуєте? Можливо ви хочете кохання, гарних відносин і розділяти дні з коханою людиною?
В вашому листі багато написано про нього, про його інтереси, його життя, його бачення, його можливості і т.д. а за вами чомусь лишаються труднощі.
Що він робить для вас і ваших відносих, окрім того, що говорить багато гарних слів?
психолог онлайн
Честно, уже даже не смешно, неужели вы не видите, что у вас нет отношений? В том понимании, которое мы, женщины, в это вкладываем.
Мужчине 35 лет, жить он с вами не хочет, заграницу часто летает, а на съемное жилье денег нет или он смысла не видит тратиться? Даже комментировать не буду.
Видитесь вы от случая к случаю, я так понимаю когда ему секса приспичит или вашего внимания (вы же пишите, что он любит говорить, а вы слушаете).
Звонить он вам тоже не особо стремится.
Про то чтобы он для вас что-то сделал, что-то подарил вы даже не упоминаете, предполагаю, что ничего этого нет.
И где тут отношения?
Только в ваших фантазиях.
Вам 28 лет, не тратьте время и душевные силы напрасно.
Найдите мужчину, у которого все просто и понятно, который не только говорит, что мечтает о семье, но действует в этом направлении.
Дополнение от автора
Добрий день Тетяна!
Після цих вихідних з впевненістю можу сказати, що ми ніяк не проводимо разом час. Останній раз бачились два тижні тому 20хв. В суботу зранку подзвонив сказав, що дуже скучив, що хоче побачитись, запитав чи буду я в мами ( бо я живу з бабцею окремо), ввечері я написала, що в мами але ... зустрітись не вийшло.Натомість на другий день отримала дибільну смс ( Чтоб кони грома не боялись, чтоб девки с .уя не срывались, в карманах деньги шелестели, домой придёш,чтоб не пи.дели і т.д)з привітанням на 23 лютого напевно натяк на те, що я його не привітала. Я ніяк не відреагувала.
Так, я його ідеалізую. Для того, щоб щось "збудувати" треба вкладати якісь зусилля, якщо вони є лише з однієї сторони, а інша тільки "заробляє гроші",нічого не вийде.
Дополнение от автора
Ольга!
Я дуже романтична людина, люблю сюрпризи, маленькі радощі, як дарувати, так і отримувати. Але нічого цього немає.
Він мені лише розказує про свої плани на майбутнє, що хоче збудувати будинок, ми там будемо жити, що головне, щоб чоловік достатньо заробляв, оскільки всі проблеми вдома через брак коштів, але напевно до того моменту я не витримаю))). Я виросла в сім"ї, де не було надмірно достатку, але цінності завжди були інші.
Дополнение от автора
Елена!
Так, все лише в моїй голові "ще трошки, ще почекаю", але ніякого розвитку і нічого нового. Подарунки))), один раз величезний букет троянд на день народження і телефон, який я не прийняла, бо задорогий як на мене, а він і не наполягав особливо.
Інтим окрема тема, дуже-дуже рідко.
Все прямо так, як ви описали на 100%.Це вперше я набралась сміливості, щоб все сказати, але просто бракує слів, не знаю з чого почати,підскажіть будь ласка.
Одне знаю - надоїв цей дитячий садок.
психолог онлайн
А что вы хотите ему сказать и главное зачем?
Он такой как есть и не изменится, никто не меняется, мы лишь смотрим и решаем подходит нам данный человек или нет.
Если бы он хотел другой жизни, то в 35 если бы не был женат, так долго и прочно жил с кем-то. А так - перекати-поле.
Дополнение от автора
В будь якому разі, рано чи пізно він подзвонить,знаю захоче зустрітись, треба буде щось сказати. Я думаю, що така кардинальна зміна з моєї сторони буде для нього несподіванкою.
Дополнение от автора
Добрий ранок.
Елена, хочу вам подякувати. Переспала з думкою, що "що нічого нема, ніхто не міняється" і мені так спокійно стало на душі, така легкість появилась і така байдужість нього.
Дякую))))
психолог онлайн
Да не за что, добро пожаловать во взрослую жизнь:)