Запуталась
Добрий день. Звертаюсь з таким питанням до Вас, бо бачу , що остаточно запуталась.
Почну з того , що в мене з"явився хлопець пару місяців назад, на 2 роки молодший. Все та й нічого, але стосунки почали портитись, він почав показувати свій характер, я свій . Так і розійшлися.
Я полетіла до батьків закордон. Перед відльотом вирішила все ж таки поговорити, але в нього не знайшлося часу( місяць лишався). То ж собі вирішила , що його забуду( ми постійно сварилися, але я щось відчувала до нього) .
Через тиждень він мені написав смс ( закордоном працюе сім картка від Київстару), "шкода я перейшов на роботу нову, могли б зустрітись, але не фарт. Я відписала, щоб більше мене не турбував, бо за місяць можна було знайти час для зустрічі.Через тиждень я знову одержала смс від нього, де він на
писав, що його батько і сестра загинули в аварії, а на його руках лишилася племінниця( сестра теж була розлучена) і спадок( батько його був забезпеченим і займав високу посаду). Почав знову видзвонювати , переписуватись, сказав ,що хоче женитись, бо зрозумів, яка я йому рідна людина. Все б та й нічого, але мені не подобаеться те,що він казуе мені , що він спить з дівчатами , а вийде за мене і просить повертатися. Я просто з цього в шоці. В нього померла мати , як йому було 5 років, батько жінок не приводив до хати, можливо через те він і не знае, що говорити жінкам, а що ні. Спати він точно спить, та й такий , що йому дають... Але не розумію навіщо таке говорити мені , при тому , що я говорила, що мені такого не варто знати і неприемно. Ось вчора знову зізнався, що мав секс( ми переписувались) ,а я вже вскипіла, запитала, навіщо він таке розказуе мені, на що отримала відповідь, що не знае і попросив вибачення і бачить , що я ревную. Будь ласка, збоку видніше, скажіть, що це е ? Як оцінити таке відношення( по характеру він мужлан, самовпевнений дуже), його поведінку, його почуття до мене, бо мені здаеться , що я геть число осліпла
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
"...що це е ? Як оцінити таке відношення( по характеру він мужлан, самовпевнений дуже), його поведінку, його почуття до мене, бо мені здаеться , що я геть число осліпла"
julia, його поведінка схожа на те, що він цікавиться вами лиш коли має потребу в вас. А це не схоже на добрі відносини. Так почуття у вас будуть, тому що будь які відносини викликають почуття. Але вам варто визначитись для себе: чого ви хочете від відносин і від життя насправді? Яких ви хочете відносин? Як би вам хотілось щоб до вас відносився ваш чоловік?
Ви спрямували всі свої думки на те щоб зрозуміти його. А важливо щоб ви розуміли те: як ви себе почуваєте поряд з ним? Якою ви себе почуваєте у стосунках з цим молодим чоловіком? Чи готові ви терпіти подібну неповагу до ваших почуттів, яку він проявляє? Чи змінює він свою поведінку після того, як ви йому говорите про те що вас ображає?
Дополнение от автора
Дякую за відповідь. Ви прекрасно сказали, те, що я сама боялась сказати собі. Що з цим давно треба покінчити. Він біжить до мене , коли йому важко, як переляканий хлопчик до мами. Це не підходить. Та й я хочу інколи підтримки, а не тільки його проблеми слухати. Просто сил не було собі признатись.
Дополнение от автора
Почуваю себе не комфортно з ним. Насправді, чомусь мені робиться боляче за те, що підтримувала його, а він навіть не захотів промовчати , що мав секс з іншою. Я йому до того ж говорила, що розцінюю це , як неповагу до себе і те , що він не цінуе те, що я роблила і роблю для нього і цих стосунків.
Доросла вже, і навряд його зміню(хоч така думка була) Через таке вже мільйони шишок понабивали
психолог онлайн
"Почуваю себе не комфортно з ним." Тому щови хочете почувати себе поряд з чоловіком і це є нормальною жіночою потребою. А він потребує жінка була йому мамою. Схоже, що він не взмозі дати вам те, чого ви потребуєте.
"Насправді, чомусь мені робиться боляче за те, що підтримувала його, а він навіть не захотів промовчати , що мав секс з іншою." Боляче, тому що це дуже глибоко ображає ваші почуття до нього. Так він викликає у вас почуття, тому що він молодий і можливо амбіційний, але він не вміє дати підтримку і попіклуватись про свою дівчину. В нього немає такого життєвого вміння і тому ви завжди будете почувати в цьому потребу.
Добре, що ви вирішили для себе! Бажаю вам всього найкращого! І ви собі теж цього завжди бажайте! :)
Дополнение от автора
Дякую, Вам також всього найкращого. Для себе вже визначились, бо прекрасно знаю, що потребую- підтримуючого і зрілого чоловіка, який теж дае щось взамін. Але не можу зрозуміти його- це що , така прив"язка, бо мами не було? Бо прекрасно усвідомлюю, що це не та любов , що бувае між чоловіком і жінкою. Перед ти мала стосунки , там де кохали одне одного, але вміння і стриманості в мені не було , щоб врятувати ті стосунки. Тому вирішила тоді , що маю бути терплячішою і більш стриманішою, і перенесла цей досвід на ці стосунки, але тут зовсім не той випадок , на мою думку. Попередній був старшим на 8 років, і навіть, коли ще справа не доходила до сексу , а вже був флірт і разом ходили на побачення( він теж був сильним і самовпевненим, проте дуже вихованим), я усвідомлювала, що він час від часу справляв свою фізіологічну потребу( він їздив на 2 місяці в іншу країну) , але й натяку не давав на це, що мав з кимось секс на стороні, а я в свою чергу про таке й не питала.
психолог онлайн
"Але не можу зрозуміти його- це що , така прив"язка, бо мами не було?" Так, з вами він компенсував те, що не отримав в дитинстві: витримку, підтримку і любов жінки (мами). Ви йому це давали і для нього це є важливим показником. але для вас є важливим те що ви отримуєте від цих відносин. Він не вміє бути чоловіком, він потребує бути сином. Якщо не має того що вам потрібно і все закінчується на тому що ви віддвєте та й ще вас ображають(ця поведінка з його боку може бути як проявлення агрессії за те, що мама його залишила (померла) це дуже сильні відчуття для нього і тому він не взмозі контролювати це), то ви так швидко виснажитесь.
Чудовий досвід відносин у вас. Розумно ви відноситесь до ситуацій. І важливим є те, що ці відносини вам допомогли зрозуміти, що має буди баланс.
Дополнение от автора
Дякую за бесіду. Дивуюсь, як точно ви передбачили, що виснажена я з ним і опустошена і прояв агресії, при тому , що не хамив мені і розказував те, що іншим точно не розказував( фінанси, скільки заробляе- повірте, в нього достатньо розуму, щоб не ляпати про таке ) З ним перетворилась на нервову тьотку, а з попереднім цвіла. Я прекрасно маю критерії , що потрібно мені і які стосунки будувати. Можливо, він подорослішае з молодшою від себе або йому варто самому схотіти помінятись. Думаю, що розмова завершена. Нічого вже "розжовувати".