Відносини з хлопцем
Я зустрічаюсь з хлопцем, якого не люблю((
Він хороший, добре до мене ставиться і дійсно видно, що він мене любить.....Але часто він виводить мене з себе і часто я сумніваюсь, що ми з ним зможемо надалі знаходити спільну мову.
Що порадите? Бути мені надалі з ним? Чи старатись все таки знаходити з ним спільну мову(так би мовити-"через силу")?
...бо ж говорять:"Може справді бути з тим, хто любить тебе, а не кого любиш ти!!"
Вопрос от: ; Возраст: 16
консультация психолога
никто еще не встречался ни с кем через силу. просто в вас много противоречий. ведь вы находите в нем что то хорошее. хотя бы то что вы ему нравитесь. а это значит что у него хороший вкус(во всяком случае вам подходящий).

психолог онлайн
Якщо Він часто Вас дратує, якщо Ви часто сумніваєтеся щодо подальших стосунків, навіщо Вам особисто ці стосунки "через силу"? Вважаєте "злюбиться"? Чи готові просто дозволяти себе любити? А чи знає (здогадується) Він про Ваші справжні почуття до нього, чи готовий Він до стосунків без взаємності? Як довго все це може тривати? місяць? піроку? роки? А якщо у Вашому житті зявиться той, у кого Ви насправді закохаєтеся? Що буде з Ним - гарним хлопцем, який сьогодні Вас любить, довіряє Вам, мріє про майбутнє?