Не розумію поведінку хлопця...
Добрий день. Вже не вперше сюди пишу і вдячна за такий чудовий сайт.Розумію, що тут багато пишуть з такою проблемою, але все жтаки.... Живу я зараз закордоном. Тут познайомилась з хлопцем на 3 роки старшим від мене( живе в цій країні 12 років). Заїждає до мене щотижня, ходим в кіно , кафе, познайомив мене з друзями.Десь через 1.5 місяці ,сидячи в машині ,натякнула про поцілунок, на що одержала відповідь що зарано( бачились 8 раз вживу. На питання , чого він приїжджає,невже для дружби лишень, одержала відповідь, що в нього друзів багато , йому є з ким спілкуватися. Хлопець мені подобається- красивий, вихований, при освіті. Має багато подружок, з якими спілкується , але фліртувати(принаймі при мені ) такого не робив та й не виглядає на бабія. Знаю його матері знайому, розказувала мені також , що він не гулящий, серйозний, має багато друзів і тому подібне.На останньому побачені оплатив за мене, запросив мене до своєї знайомої, сказав , що оплатить за ресторан за мене і за себе( тут гості оплачують за себе), допоможе мені з мовою , як що потрібно... І я не можу зрозуміти , чи він сприймає мене як друга чи щось більше... Мене дивує, що за 3 місяці він не намагався мене навіть поцілувати( я його постійно цлую в щоку), а нам не по 16 років...Може хтось прокоментуе дану ситуацію?
Вопрос от: ; Возраст: 26
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Оль, тут сказати неможливо причини цьому.
Лише він знає їх.
Спробуйте дочекатись відповіді від нього. І можливо варто говорити про те, чого б вам хотілось і як бі вам хотілось?
Дополнение от автора
Спитати ....навіть не знаю... Він мені по суті не хлопець , просто , як би знайомий. товариш , він не переходить на інший рівень стосунків. Таке враження , що його це влаштовує. Або наганяє на роздуми , що він щось приховує, може має проблеми в сексуальній сфері( те , що він має якусь подружку з бенефітами , тобто секс по дружбі в мене викликає сумніви, хоча це начебто могло пояснити багато в його поведінці до мене) або в психологічній, що йому не треба дівчат , чи мав якусь травму.Він зі всіма дружить , ні до кого не залицяється , як мужщина( то навіть видно по ньому, що не бабій), може ці подружки , як прикриття?
психолог онлайн
Ольга, важливим є те, щоб ви сконцентрувались на тому що вам цікаво і чого хочеться.
Відносини функціонують якщо люди можуть давати одне одному: розуміння, доброту, повагу, любов, присутність і якщо їм подобається це давати.
Для чого вам саме цей хлопець?
У вас є коло ваших друзів?
Скільки ви живете за кордоном?
Дополнение от автора
Обмежений круг знайомих....Я переживаю , що йому не цікава, можливо тому і то всі думки такі. Ви натякаєте, що мені треба зайнятись собою, своїм життям?
Дополнение от автора
Пару місяців, тому толком нікого нема. Працюю на півставки(переважно жіночий колектив) і готуюсь до екзамену( щоб підтвердити ліцензію). Ну, і в тренажерний зал ходжу. От і все. Він єдиний, хто мене підтримує, але в нього купа знайомих і він дуже комунікабельний, все знає, тут вчився....Я себе не дуже комфортно почуваю в такому становищі...
психолог онлайн
Я не натякаю, я просто хотіла зрозуміти в якій ви життєвій ситуації.
Взагалі те що ви пишите, що живете закордоном, для мене пояснило, що вам там можливо не просто. Адаптація в іншій країні забирає багато енергії, тому і запитала, щоб зрозуміти на якому ви етапі.
А у вас виникає бажання зайнятись собою?
Дополнение от автора
Не знаю, зараз маю сконцентруватись на навчанні, бо вирішується доля моя, але з особистим та й адаптація моя в новій країні не дуже ....Цей хлопець адаптований, але раз натякнув, що привіз з України дівчину, а вона хотіла сидіти йому на шиї і потім втекла назад. А я не адаптована також, приїде раз в тиждень, поговорим і..нічого більше.Захотів, поїхав туди на пиво з другом, поїхав туди. В нього життя. Я претензій , як дівчина , йому звичайно не можу пред"явити,бо хто я- без освіти(мається тут на увазі), без хорошої мови ще.Він тільки питається за мою підготовку, а до себе не підпускає близько.... Мене ця вся ситуація виводить із себе
психолог онлайн
Оля, а он там что единственный мужчина в вашем зарубежье? Вы такой огород нагородили из размышлений о его возможных травмах, даже импотенции, психологов пытаетесь привлечь, осталось еще только на ромашке погадать "любит-не любит-плюнет-поцелует-к сердцу прижмет-к черту пошлет". А зачем все это? Он еще так 10 лет может заезжать к вам раз в неделю и вести себя "никак и не о чем". Вы готовы 10 лет провести в размышлениях и гаданиях?
Может как-то сместить акценты на себя, на свою жизнь, на других мужчин, которых в мире, кстати, миллиарды.
Дополнение от автора
Елена, ви праві, просто він мені подобається, а от стосунків не розумію, такий підвішений стан і чи взагалі варто на нього витрачати час....
психолог онлайн
Шановна Олю! В нащій традиційній культурі інтелекту надається значення, яке не притаманне йому.Помилка богатьох людей полягає в тому, щоб зрозуміти поведінку інших людей за допомогою інтелекту. Це марна справа. Головне призначення інтелекту - зрозуміти власні почуття та навчитися іх використовувати для познання світу, як навколищнього, так і світу іншої людини. Нажаль розвитку емоційного інтелекту ні в освіті, ні в сімейних традиціях не приділяєтся достатноьї уваги не зважаючи на те, що вже десь років 40 тому в сучасній психології зроблено відкриття, що звичайний інтелект лише на 15 відсотків видіграє роль в досягненні життевого успіху (як в особистому, так й у професійному житті), а 85 відсотків успіху припадає на емоційну сферу (емоційний інтелект).
З вашого коментаря не дуже зрозуміло, що Ви відчуваєте в момент, коли натякаєте на поцілунок. Чи відчуваєте ви в собі потоки сексуальної енергії, сексуадльне збудження? Або ви нічого подібного не відчуваєте і, будучи ємоційно відстороненою, натякаєте на поцілунок, застосовуя тільки холодний інтелект.
В першому випадку (якщо ви відчуваете у собі потоки сексуального збудження), то ви зможете побачити, як ємоційно реагує на це молодик, чі він також збуджується, чи лякається, чи неяковіє, або ще щось... За допомогою ціх реакцій Ви з великим ступенем достовірності зможете його роведінку. Якщо його поведінка виглядає неадекватною почуттям, його можно спитати про це. Наприклад: "чи лякають його Ваши сексуальні почуття?". Якщо ж Ви виявите в себе прояви другого варіанту (спроба встановлювати відносини за допомогою лише інтелектуальних умовиводів), то це перша ознака ваших емоційних блоків, скрізь яки мало чоловіків зможуть к вам пробитися, а ви до них, що в свою чергу може утруднути для Вас взагалі можливість глибоких міжособистісних стосунків з другою статтю.
Тобто без ровзвинутого емоційного інтелекту взагалі неможливо зрозуміти де чія проблема, де чії труднощі.
Успіхів Вам!