У чоловіка важкий період у житті, як йому допомогти?
Ми з чоловіком одружені майже 2 роки і у нас підростає маленька донечка. Коли ми зустрічались та на першому році спільного життя усе було добре, ми чудово розуміли одне одного, підтримували. Проблема була тільки у тому що він не міг знайти гідну роботу, а точніше зрозуміти чим саме в своєму житті хоче займатись (йому 28 років, і спеціальність яку має зовсім не влаштовує). Через це коханий був дратівливий, але я намагалась його підтримати шукати вихід. Можливо з появою роботи у нас усе б налагодтлося, та на жаль три місяці тому почались дуже серйозні проблеми у його родині - хвора онкологією мама яка далеко від нас, але хоче контролювати кожен його крок, ми розусіємо що їй важко, стараємось підтримувати, але вона завжи усім не задоволена і не вірить в свого сина(вона владна жінка й інколи веде себе як тиран); захворів дядько а через місяць помер (лікуванням та похороном займався чоловік), а одразу після цього захворіли його дідусь і бабсуя (потребують постйного догляду)...Усе це лягло на його плечі, та на жаль ніхто не оцінює його старань, а тільки шукають що він робить не так (через ці проблеми він не може піти на роботу )...
Відносини зі мною похолоднішали, коханий став дуже дратівливий постійно зганяє злість на мені. А недавно зізнався що не впевниний що любить мене, а має почуття до колишньої дівчини. Хоч мені було дуже боляче це чути, я наполягала щоб він виговорився. І чоловік розказав що хоче бути зі мною, а такі думки пояснює важкою ситуацією у житті (тобто за час коли був з нею усе було гаразд). Також він каже що перестав про будь що мріяти і взагалі не бачить ніякого свого майбутнього!
Я вірю що у нас усе буде гаразд, але як допомогти йому забути про минуе і не думати про нього, а жити зараз з нами. Сьогодні сказав що хоче змвнитись, але незнає як, ніби він мене любить але водночас хоче відштовхнути (коханий часто до усього присікується, шукає що я роблю не так, хоча каже що любить)...
Допоможіть будь ласка врятувати нашу сімю!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ольга Олександрівна Цурка (Жила)
Добрый день,
очень трогательно, что вы хотите помочь своему мужу, но не забываете ли вы в этой ситуации про себя, про своего ребенка? Прочитав ваш вопрос у меня появился свой вопрос, а вы где? есть в вашей жизни место для себя, для своего ребенка? Ведь это очень хорошо заботиться о своих близких, это благородно, но при этом очень важно не забывать про себя...Ваш любимый будет вас любить и беречь и не сгонять свою злость на вас, когда в первую очередь вы полюбите себя, обрете свое достоинство. Ведь перемены в нашем окружении нужно начинать с себя собственного, поменяетесь вы, тогда поменяется и отношение мужа к вам, а затем и улучшиться его сомочувствие. Путь этот конечно длинный и сложный, но зато проверенный и работает однозначно.
Удачи вам!
психолог онлайн
А что, по сути, Вы могли бы для него сделать? Разве Вы стали причиной его сложностей в жизни? Вы не сможете отменить этих процессов. Так уж сложилось. Придеться ему справиться с этим этапом.
В жизни Вашего мужа сейчас все кувырком. У него есть желание, что-либо исправить, но нет на то сил. Ему нужен ресурс, который бы его подпитал и мотивировал на улучшения.
Что Вы можете сделать? Вы его жена. Вы отвечаете за семейную сферу. Вы могли бы сделать так, чтобы хотя б эта часть его жизни была константной, чтобы хотя б там у него все было хорошо. Быть хорошей женой - это не значит во всем потакать и все терпеть, но это значит быть готовой сделать то, что в Ваших силах, обеспечить мужу тыл, такой, который Вы смогли бы.
Если Ваш муж нуждается в помощи, чтобы что-то поменять, поддержите его стремление. Но Вы не обязаны делать это за него. Вы - жена. Вы должны выполнять эту работу для него. Для всего остального, есть другие роли и функции. К примеру, он мог бы пойти к психологу, чтоб разобраться с собой. А Вы могли бы его в этом поддержать.
Не взваливайте на себя чужую работу. Чтобы обеспечить ему покой хотя бы в семье, у Вас и так достаточно много дел.
психолог онлайн
Співчуваю вашій ситуації, справді вам нелегко. Скажіть, а чи є у чоловіка ще якісь родичі, які б розділили його ношу? Батько?