Він мене любить, а я його ні. Що робити ?
Здраствуйте. У мене склалась така ситуація... Мене любить хлопиць старший на 10 років. Він каже, що завжди шукав таку, як я. Що впізнав мене на вулиці,відчув, і саме тому підійшов познайомитись. Я не відчуваю до нього нічого. Ми знайомі вже пів року. Я його не розумію часто, він нічого про себе не розповідає, якийсь чужий. Я думала, що полюблю, але чомусь не виходить. Я не хочу мучити, його. Але всерівно мучу. Я сказала, що нам не варто більше зустрічатись. А він мене не чує. Сприймає мене, як малу дитину, що просто комизиться. Я не знаю, що робити. Він мене просто так не відпускає. А я досі мабуть сомніваюсь, чи варто від нього іти. Він дуже хороший, але якийсь чужий, не мій. Я боюся тягнути час. Я дуже сильно любила рік тому. А мене не відпускали, і не тримали, а потім зрадили просто. Я дуже боюся стати на місце хлопця, який мене образив. Все так важко. Допоможіть, будь ласка, хоч саму себе зрозуміти.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Марина, в данной ситуации вы наступаете себе на горло, оставаясь в отношениях с не любимым. Понимаете, есть большая разница между предательством и безответными чувствами. Чувства они либо есть, либо нет. Себя любить не заставишь и в этом нет вашей вины абсолютно. Вы молоды, не лишайте себя возможности строить взаимные отношения с ответными чувствами. Просто в односторонних отношениях проигрывают оба человека: и тот кто любит безответно и тот, кого любят. Просто так честнее и по отношению к себе и к этому парню
И еще один момент: вы пишете "Я дуже боюся стати на місце хлопця, який мене образив". ВЫ - не ваш бывший парень, и его поступки - это не ваши поступки.
консультация психолога
Марино, мучить, зазвичай, саме невизначеність у якій зараз перебувають ваші стосунки. Для початку визначтеся у своїх почуттях і замість ввічливості проявіть щирість стосовно хлопця. Тому що в таких стосунках тяжко і вам і йому і хтось повинен взяти відповідальність і розставити крапки над "і".
консультация психолога
психолог онлайн
Здравствуйте, Марина!
Ответ заключается в Вашей же фразе: «А я досі мабуть сомніваюсь, чи варто від нього іти. Він дуже хороший…» - этим и держите парня. Своей неопределённостью и сомнениями. Надо бы определиться – взять на себя ответственность. Обидеть один раз лучше, чем обижать в течение всей жизни. Тем более, если не считать обидой правдивое выражение своих чувств – если их нет, зачем делать вид, что они есть?!