Я хочу повернути ті почуття хлопця,які були колись,але не впевнена чи він цього хоче.Що мені робити?
Добрий день.Я розійшлася із своїм хлопцем,з яким пробула в стосунках 2 роки.Півтора року все було добре,навіть не помітилаи як швидко пройшов час.Останні пів року ми 2 рази розходились,потім сходились.При чому кожен раз він хотів подивитися як буде без мене,але проходило приблизно 1-2 тижні як він повертався і просив пробачення за те,що був дураком.Зараз він вирішив,що нам потрібно розійтися,бо він не бачить майбутнього і вже не сприймає мене як свою дівчину.Він пропонує залишитись добрими друзями і хоче дальше мені допомагати при потребі.Також заявляє що ще мене таки любить.Я ж розмію,що розумно б було відступити і жити дальше,але з кожним днем все більше його люблю і хочу повернути все,що було.Я не хочу за ним бігати чи благати повернутися,я хочу щоб він сам цього захотів.Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Чекати.
Може, Мар'яна, його почуття ще зміняться.
Але надто на це надіятись не варто.
психолог онлайн
Марьяна, здравствуйте.
читая Ваше письмо, вспомнила собственные переживания. Прекрасно понимаю, что слова другого человека дают только кратковременное утешение. И даже понимание того, что тысячи других молодых девушек сейчас переживают тоже самое - греет далеко не всегда.
Насколько я понимаю, эти отношения были важны, ценны и дороги для вас обоих, и сейчас сложно признать, что они, скорее всего, отжили свое, и пора идти дальше.
Та любовь и тепло, что вы друг другу подарили, навсегда останется в ваших сердцах.
но правда, невозможно оживить то, что уже угасло, невозможно заставить другого что-либо почувствовать.
не нужно цепляться за человека, который уходит. тем более, что это решение уже какое то время в нем созревало.
жизнь все равно идет, и в нужное время Вы встретите другого человека, пусть сейчас это кажется невероятным и ненужным.
если хотите, и отношения это позволяют, то поговорите с ним, или напишите на бумаге о своих чувствах, о том, что Вам больно, грустно, возможно, одиноко и страшно.
Поблагодарите его за все хорошее, что было между вами, скорре всего, этого было немало.
Всего Вам доброго.