Перенагруженість, потрібно вберегтись від маси неприємностей.
Доброго дня.
Останнім часом всім зараз важко, хтось справляється, а хтось ні.
Я просто хочу, щоб хтось поглянув на ситуації зі сторони.
В мене напружена робота, багато негативу. З директором хороші відносини, але вона людина настрою і мені таке не підходить. Важко працювати, коли постійно сидиш в тривозі.
Почала малесенький бізнес. Місце на ринку відкрила. Через ситуацію в країні напевно йду в нуль, якщо не в мінус.
Мій хлопець поїхав на Схід доброволцем, захищати Україну. Нерви здають.
В тата проблеми на роботі, можуть звільнити. А так як в мене заробітня плата маленька, буде важко. Можливо прийдеться закрити кіоск так нормально і не спробувавши.
Ще досі не можу побудувати своє сімейне життя. А вже скоро 25 років
Я розумію, що все не так погано, напевно просто трохи важко.
І йде все на здоров'я.
Основна проблема хвилююсь за хлопця.
Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
У каждого человека бывают жизненные периоды, когда очень тяжело. Но это всего лишь периоды и они пройдут и все наладится. Ваши переживания понятны, но берегите здоровье. Периоды пройдут, а здоровье поправить будет очень нелегко. А без здоровья-все не в радость.
психолог онлайн
Наталия Горская
Лена, важко казати щось конкретне, тому що ваша ситуація з одного боку не відрізняється від ситуацій пересічного громадянина України та взагалі не є критично важкою. З іншого боку постійний тиск, в якому ві знаходитесь виснаджує, тоді всі почуття і сприйняття загострюється. І ви занадто вразливі до ситуацій, на які при інших обставинах не звернули б жодної уваги.
Єдине, що можу порадити розподіляйте сили за що ви можете хвилюватись, а на що вас вже не вистачає. Наприклад, за хлопяця да, я хвилююсь. А за роботу тата вже не маю сили.
І концентруйтесь на реальності, яка хоч і не стабільна, але ж. Наприклад, да хлопець на Сході, но він живий, непоранений. Це добре. Робота ваша важка, але ж поки вона є. Кіоск поки що працює. Да і батька так само. На цих осередках доброго серед плохого ви зможете триматись, поки ситуація не зміниться.