Рідна сестра по батькові
Здраствуйте, познайомився з рідною сестрою по батькові , мені здається що вона всетаки зла на мою маму і на мене хоч і про це не говорить, вілітають іноді злобні жарти в мій адрес і не знаю чи це вона завжди така чи прихована агресія в мою адресу, ще не подобається те що вона постійно командує щось постійно коли з нею бачусь каже що як мені це робити мене це злить я людина свободолюбива, не знаю чи варто далі спулкуватись уже злобяри зібралось на неї, ще вчора ляпнула мені закрий рот хотів їй так само сказати та страх втратити спілкування, не знаю чому їй так не сказав , мама померла 2 березня а батько ще з 2003 пішов до іншої. Сестрі 42 роки
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня, Саша!
Читаючи Ваш пост, думала, при такому відношенні Вашої сестри чому Ви все це слухаєте, але далі Ви написали - "страх втратити спілкування". І далі те, що схоже на власне питання - "не знаю чи варто далі спулкуватись". Оце і є відповідь - якщо і досі спілкуєтесь, то чому? В чому цінність цього спілкування, що воно Вам дає? Що станеться, якщо цього спілкування не буде? Думаю, всі відповіді Ви і самі знаєте, треба просто проаналізувати ці моменти.
Інша сторона - Ви пишите "здається що вона всетаки зла на мою маму". Вірогідно, у людини яка свою злість виказує на інших (а судячи з Вашого опису Ви у неї завжди "не такий") є якісь причини це робити. Можливо, це навіть дуже сильні почуття образи, злості на свою безпомічність абощо. Але так як до психологів написали Ви, то головніше - Ваша позиція: Ви намагаєтесь її зрозуміти, або знаходите виправдання її поведінці тому що у Вас є деяка вигода з неї (її поведінки)? Це важливо. У будь-якому разі доведеться обрати (після того, як зрозумієте, в чому цінність спілкування з сестрою) - залишити все як є або не терпіти далі такого відношення. Успіхів!
психолог онлайн
Здравствуйте Александра. Существуют некие стереотипы (т.е. стандартные модели, доказанные на многих людях, скажем переживших утрату), которые могут бессознательно возникать у человек. Их сложно понять и принять, именно потому, что ни не осознаются. Я не утверждаю, что ваша тетя хорошая или плохая, добрая или злая. Мы вообще не знаем какая она. Психологи могут просто помочь разобраться клиентам в собственной психики, и да действительно, как написала коллега выше - например оставить отношения, если они реально неудовлетворительные и насильственные. А теперь пару слов об этих стереотипах и бессознательных защитах. В случае депрессии. А депрессией я называю то состояние, которое следует за потерей и смертью близких возникает состояние горя. Это сложное и тяжелое состояние. Его переживают все без исключения. Но по разному. Оно длится минумум полгода - при самых благоприятных условиях. У вас же вы говорите, - потери матери предшествовала потеря отца. Пусть не физическая, но все же. Его сестра наверное в определенном смысле выступила связью, цепочкой и между образом матери и отца. Повторяюсь, что депрессия - неприятное чувство. Ничего радостного в ней нет. Могут возникать негативные чувства. И чаще всего они возникают. Боль, обида, гнев на умершего - за то, что он ушел в мир иной, а нас оставил в живых с этими чувствами. Все это может отрицаться. И вызывать чувства вины. с этим чувством боли и депрессии сложно попращаться, как и с умершим человеком. На его место должен стать кто-то иной. Это может быть даже собственное Я, и\или такой же значимый другой из близких родственников, окружения. Не знаю насколько отец был вам доступен. Возможно тетя, при всех особеностях ее характера, оказалась доступнее. Все чувства внутреней боли и жестокости ситуации, вины могли связаться с ней. Особенно если у нее в реальности существуют к этому наклонности, это могло вызвать эффект повторной травматизации. Чтобы не признавать свои чувства обиды и брошенности, вы могли привязаться к плохому объекту, нежели осознать утрату хорошего. И как бы начать принимать, терпеть плохое с собой обращение, тем самым не осознавая вину и избегая переживать депрессию. Повторяюсь, что депрессивная динамика очень сложная. Когда происходит такое (а это происходит со всеми нами, в начале мы теряем любимых близких, а затем вынуждены переживать депрессию от собственное небесконечности). Так вот, когда это случается, это поднимает весь пласт нашей предыдущей жизни и переживания. Буквально до самого основания все как бы начинает перестраиваться. Даже такие ценности, как добро и зло, любовь и ненависть Все смешивается и требует заново ревизии. Жизнь и любовь борятся со злом и смертью. Вступая во всякого рода сговоры. Опять же с таким результатом, что желание люви и поддержки от близкого человека оборачивается ненавистью. Я вам советую не торопится, не прерывать отношения в торопях, а постепенно неспеша разобраться со своими чувствами. Если печаль и депрессия сильна, то лучше подстраховаться и обратится к специалисту. Или индивидуально или в некую группу помощи (груповая психотерапия), если таковые вы знаете или смогли бы отыскать в своем городе
Дополнение от автора
Від сестри я хоч трохи тепла отримую, трохи розуміння трохи підтримки і рідність відчувається ,якби вона сказала да я зла на твою маму я б то прийняв а то що вона каже що не зла на мою маму що винна її мама але вилітає прихована агресія в мою адресу мене це насторажує відштовхує дуже насторажує від тітки я взагалі тепла не отримую постійна ненавість, ще коли мама важко захворіли я на тітку почав робити перенос на маму свідомо здається щоб не було так страшно і так самотньо, дуже багато провини перед мамою відчуваю, вона стільки болю натерпілась коли преставляю як їй було зразу хочиться померти я не преставляю як вона цю біль витримала, тітка дала взятку в лікарні щоб маму не випускали з психлікарні бо не хотіла заморачуватись
Дополнение от автора
ще в психології наскільки знаю,чув про таке є термін людина через яку можна було ідентифікуватись, раніше я ідентифіковувався через маму але коли мама захворіла мені це стало важко робити, можливо я звичайно щось плутаю чув про таке, зараз здається через сестру частково ідентифіковуюсь, правда сестра іноді жостко мої рамки продавлює занадто жорстко і або рвати на... ці всі відносини бо терпіти немає сил враження що вона просто не поважає мої границі, правда як я бачу вона границі багатьох людей не поважає, завжди каже що вона предлагає як краще, а мене її як краще за..... правда не таке навязливість як від мої тітки яка хоче щоб все тіки по її було.
Дополнение от автора
ще від сестри дізнався не знаю наскільки це правда що тітка хотіла вийти заміж за батька але батькові більше сподобалась моя мама, мені здається це може бути причиною тітчиної ненавісті до мене і мами , у тітки немає ні дітей ні чоловіка їй 67 років і не можу зрозуміти чого вона так мене люто ненавидить я її ненавість відчуваю у кожному її слові відчуваю що вона хоче щоб я помер тіки щось її стримує, може це моя фантазія але ненавість від неї дуже чітко відчувається
Дополнение от автора
Дмитрий Алексеевич
а відносно дипресії то мені здається мені тітка не дає її прожити вона постійно тримає мене в стрессі не знаю чи я про це але мені нічого не хочиться,хочиться лежати нічого не робити тужити, ще приходять думки про самогубство або стати наркоманом щоб забити внутрішню біль
Дополнение от автора
у мене вже давно навязлива думка стати наркоманом тільки так мені здається я зможу втікти від болю
Дополнение от автора
швидше бажання уколотись тіки силою волі себе стримую, чи то страх я вже сам заплутався
Дополнение от автора
всетаки бажання
Дополнение от автора
чесно кажучи на зустріч з сестрою не хотілось йти не виходило у мене відчував спротив, не знав на що чикати чи лайку чи примирення ще було очікування прихованої агресії , намагаюсь сестру зрозуміти правда не завжди виходить вона не про все говорить, ще коли їй сказав що став би наркоманом вона сказала що навіть би не поздоровалась зі мною мене це дуже сильно образило
Дополнение от автора
ще здається що частково свою відповідальність на сестру перекидую