Боюся втратити коханого хлопця,порадьте що робити
Мені 16 років,мій хлопець мій однокласник,я йому подобалася давно,він завжди приділяв мені увагу,а я не звертала увагу, а все тому,що він курив,і не дуже подобалася його компанія. Але так як ми часто разом,я закохалася.Ми почлаии зустрічатися,це було як казка,він все робив,що я просила,завжди був поряд,здивовував мене.Та він інколи ображався,хоча і не дуже показував це як я,коли змушувала іти раніше додому,бо мене не дуже пускають гуляти,як його,а він говорив:"та я ж з друзями,і ніколи тобі не зраджу".Його компанію я добре знала,часто з ними гуляла. І ось у його друга ДН,і приїхала друга сестра,вона старша,живе за 200 км ,з нею він раншіе спілкувся,але я ревнувала,і він пеерстав переписуватий з нею. На Дні народженні він був поряд зі мною. Та ось ми ходили класом щедрувати,з ним було щось не те,і на моє питання "що таке",відповідав,що розкаже пізніше+сказав,що тепер він зміниться,бо йому друг сказав,що він слухається мене,як "сопля".На другий день,його не було в школі,але я у свого однокласника,який також дуже дружить з моїх хлопцем,взяла телефон і прочитала де всі його дурзі переписуються,що мій хлопець зараз у того друга,а у відповідь хтось з хлопців написав "тоді ясно чого він у тебе,сестра ж не поїхала". Я почала дуже плакати,бо розумію,що він пішов до неї.До нього подзвонила почала це казати,він говорив "вибач,ну вона просто друг".Але я не могла цього витримати,і ввечері ми зустрілися,ну все що він говорив,я розуміла-вона йому подобається,хоча він говорив "я тебе ніколи не покину,ми будемо разом".І тільки коли це заспокоїлося,почалося інше,він став гірше відноситися до мене,і почали говорити,виявилося,що він хоче свободи,йому набридло те.що при мені не можна курити,а він кинути не може,набридло те,що я завжди прошу гуляти вдвох,а йому хочеться і з друзями + що я змушую раніше приходити додому. Я плакала,бо розумію що втрачаю його. Але сказала:"Добре,гуляй з друзями.",один вечір я так витримала,але коли він подзвонив почалися розмови про це,і він говорить,що йому набрид контроль,він любить мене,не хоче втратити,що з хлопцями він все може робити,а зі мною ні, йому приходиться зо мною погуляти,побігти до хлопців,щоб покурити і бігти додому,бо терба мені дзвонити,бо як запізнеться,то я ображаюся.
Але мені здається,що він просто почав розлюблювать мене,бо раніше він і сам говорить такого не було,а тепер йому набридло.А я терпіть не можу що він завжди з хлопцями,курить і гуляє дуже довго.Але я хочу бути з ним,хочу шоб все було як раншіе
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий день,
якщо ви дійсно хочете і далі бути разом, то вам необхідно відмовитись від ідеї змінити свого хопця, наприклад щоб він не гуляв, не курив і т.д. А інакше виходить, що ви його контролюєте і за допомогою маніпулювання образами вимагаєте того, щоб він поводився так як вам подобається. Таким чином ви поводитеся так, немов ви його мама, яка вимагає гарної поведінки. Запорука гармонійних відносин - це довіра та сприйняття друг друга такими які є, не намагаючись нав"язати своє і поміняти один одного. А інакше конфлікти і непорозуміння вам гарантовані. Удачі вам!