Як навчитись виражати почуття?
Доброго дня.
Ніби то все налагодилось у житті а от з одним питанням неможу розібратись.Маю дитинку від першого чоловіка жила з батьками,бо розійшлись.Тепер вже зутріла мужчину з яким перебуваю в стосунках все добре у нас плануємо жити разом.Але він постійно переживае через мої почуття до нього і не тільки він а й всі близькі.Я їх дуже всі люблю але ніколи цього неможу виразити,навіть банальну ніжність.Стільки всього на душі є таких теплих слів для близьких але я ніколи їм це не говорю.І всі вважають мене безсердечною і черствою.Недавно їздила за кордон тиждень не була вдома,їхала додому з тим що зараз як побачу любимого то розцілую обійму і нікои не відпущу,а коли приїхала він мене зустрів то поцілувала в щічку і ми пішли додому,от чому це відбувається зі мною...я ж так скучила за ним,а неможу це показати йому
Вопрос от: ; Возраст: 22
нравится: 1 из 1
Дополнение от автора
Хочеться бути більш ніжною до близьких,але з дитинства мене зажди вчили будь сильно,нетреба ходити і плакати всім якшо тобі погано,всім тепер погано не тільки тобі...Батько в мене пє,а мати постійно працює.І вона мені жавди говорить треба бути стриманою,хочеш чогось добитись то не плач а роби,тепер ні на кого не можна покластись а особливо на чоловіків.

психолог онлайн
Доброго дня!
Ви і самі відповіли на питання "чому не можу висловити почуття?"
Бо вас так виховували, та і тепер підкріплюють у цій думці ( мама, з котрою живете)
Тим паче, в основному йдеться про стримання сліз, скарг, не можна жалітися...А ми створені так, що коли одні емоції ми пригнічуємо, то і інші емоції теж пригнічуються. І ви неначе заморожуєтесь.
Залишається питання "як мені висловлювати свої почуття, коли їх хочеться висловити?"
З одного боку, коли ви почнете дозВоляти собі скаржитись, плакати та жалітися- то і такі почуття, як ніжність, любов, радість, вам теж легше буде виявляти.
А з іншого боку, отак одразу ви іншою не станете. Цей процес може бути поступовий. ( я вжила може бути, бо це залежить від вас). Спочатку, добре взагалі відмітити, що ви переживаєте, коли хочете сказати щось приємне своїй близькій людині? Сором, ніяковіння, страх?
Просто помічайте, що вас стримує. Страх, що буде сміятися. Чи соромно казати вголос.
Я б запропонувала для початку писати листи. Можна навіть їх не давати читати адресату. Просто писати те, що не наважуєтеся сказати.
Дополнение от автора
Мабуть сором за те що завжди вчилась тримати всі почуття при собі....
Дякую гарно за відповідь