Пустота
Доброго дня!Неможу пробачити своій колишній подрузі, 4 роки назад ми були дуже гарними друзями!Коли я посварився з дівчиною то шукав ій заміну,мені симпатизували 3 дівчини,та і вони мені подобались,а вона всякими способами натякала на стосунки між нами!Так і почалось непонятно що,при знайомих говорила що ми друзи,а віч-на-віч говорила шо ми пара.Потім посварились,а вже готовий був лазити на 4 за нею,дуж любив!Коли я з кимось починав зустричатись вмішувалась вона,готовий був все зробити щоб вона не плакала!А зараз я один,мені дуже одиноко,немае настрою,нема апетиту,погано сплю!А коли дізнався що вона заручена вобше від світу відключився!Мотивація пропала і амбіціі!Працюю через силу!
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
Здравствуйте, Иван. Вы в своем письме не сформулировали вопрос. Предположу, что вы хотите помощи в вашем состоянии апатии и переживании расставания. Для того, чтобы справиться с этим состоянием необходимо время и поддержка близких людей. Возможно вам нужно обратиться к психологу, который может помочь в переживании ваших чувств. И это нормально при расставании испытывать такие чувства - одиночество, плохое настроение, отсутствие аппетита и т.д. Эти чувства похоже являются симптомами депрессии, необходимо время, чтобы отгоревать расставание.
Дополнение от автора
Я злий на неі,через те що вона не відпускала мене від себе,я не міг зустричатись з іншими і сама не дала мені нормальних стосунків.Я хотів подружнього житя,щастя!
Дополнение от автора
А зараз біля мене немає людини яка б стала моім сопутником по життю!
психолог онлайн
Приходите на консультацию и мы вместе разберемся с вашими чувствами.
психолог онлайн
Іване, ви підтримували стосунки зі своєю дівчиною, щоб її не травмувати. Ви співпереживали їй, були поряд, і це дуже добра риса. Не картайте себе, що Ви втратили якийсь час. Адже Ви не марафон бігли наввипередки, так? Життя чудове тим, що у ньому трапляється багато приємних моментів. Зараз у Вашому житті нічого не відбувається, але настануть інші часи, і ви згадуватимете цей відрізок життя вже як історію. Зараз Вам необхідна підтримка. Потурбуйтесь, хто і що Вас буде підтримувати у цей складний період. Не бійтеся звернутися за допомогою, якщо така буде потрібна