сім*я, вагітність
мені 19 років, чоловікові 21, я вагітна на 4 місяці, живемо 10 міс разом.
в мене з чоловіком дууууже погані стосунки, він за мене взагалі не переживай, ображає, ніколи не вислуховує, гроши не дає, до істерик доводить, за останній місяць вже було 4 зрива, я не можу просто себе в руках втримати, а йому все одно, гроши має то прогулює зі своїми друзями, наданий момент вже 3 суток вдома не був і трубку не бере не від кого! коли не п*є то золота людина, а коли є грн, друзі, алкоголь все навпаки!
я люблю його, ми вже 6 рік разом, но терпіти немає сил! допоможіть будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Вітаю vika25! Скажіть із того, що ви написали, що вас хвилює більше всього? Бо ви затронули багато тем на які можна говорити, але виявиться що говорили не про те що вас більше всього хвилює на даний момент.
Дополнение от автора
що мені робити нащод чоловіка, є думка подавати на розвод але невпевнена до кінця
психолог онлайн
Можливо ви чули розповіді жінок зі схожою ситуацією або бачили фільм. Спробуйте згадати. Що вони робили і якій був кінець? Щоб ви могли порадити зі сторони їм зная яким буде кінець? Щоб ви могли примінити до своєї ситуації?
Дополнение от автора
я не знаю, тому і звернулася до вас з цим питанням
психолог онлайн
Гаразд. Ви писали, що коли він не п'є то золога людина. Говорили ви зним про те що вас хвилює саме тоді коли він був тверезий? В якій саме формі це було подано: прохані, вимозі? Що він вам казав?
психолог онлайн
Доброї ночі, Віка.
Ви зараз вагітна, у вас всередині відбувається створення нового життя - неймовірний і достатньо складний процес для кожної жінки, наповнений як фізичними так і психологічними змінами. Вагітність і народження дитинки - це саме той момент, коли потрібно швидко дорослішати, як би важко це не було. Спроба вирішити проблему з допомогою істерики - дитячий спосіб, у дорослих стосунках його на довго не вистачає, часте повторення призводить до роздратування, злості, ще більшого незадоволення і відчуження партнерів.
Тому дуже тривожно читати про ваші стосунки з чоловіком, особливо про зриви, які ще й впливають на стан дитинки.
У чому чи у кому ви можете зараз знайти ресурс чи підтримку, щоб уникнути істерик і зберегти свій стан максимально гармонійним чи наближеним до цього? Мама, тато, друзі, курси для вагітних, якесь заняття, що приносить задоволення, поїздка тощо?
Чи можете ви поговорити з своїм чоловіком не з позицій дитини, а з позиції дорослого: розповісти про свої страхи і переживання, без звинувачень, докорів?
Я хочу побажати вам сил і мужності пройти цей складний період, народити здорову дитинку і бути щасливою матусею.