Проблеми з батьком
Доброго дня. В мене дуже гострий характер як і в мого батька. Ми ніколи не можемо знайти спільної мови. Але теперішню ситуацію я не знаю як розвязати. Два тижні тому він накричав на мене з мамою але ми навіть не зрозуміли за що, бо мирно дивилися телевізор. Мене цезачіпило і я сказала що краще ніж кричати почав би собі шукати роботу *(він безробітний десь 3 місяці і працює тільки мама) а він мене послав і сказав щоб я собі роботу знайшла роботу, але я на навчанні. Після цього він не говорить зі мною навіть як би я старалася щось з ним говорити. Але найбільш дивно те шо він не говорить з нікми в моїй присутності і те шо коли деколи ммє посуд залишає тільки мою кружку. Сьогодні мама в його присутністі попросила мене зробити для нього одну річ, але пічля цього всього мені це роздратувало і я сказала що не зроблю бо він до мене ее говорить. Тепер всі в родині вважають мене поганою (мені так здається) Мені дуже жаль але не можу стримати свою злість до нього бо це не перший раз він так. П.С. Ту річ я все одно зроблю. Просто єочу запитати: " Як я маю себе поводити ?" Знаю шо батьків треба поважати але від малечку він все не дуже добре до мене ставився і хотів щоб я його сильно поважала (бо він виріс без батька а я його маю)Як мені знайти спільну мову бо як не старалася /не можу...
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Здравствуйте.
Что бы ответить на Ваш вопрос, требуется объективная консультация, но я попробую ответить в двух словах.
Основа педагогики и психологии в плоскости обид, неприязни, грубости, агрессии и т.д. Лежит в том, что бы всегда в таких случаях отвечать добром, позитивом, пониманием.
Поведение Вашего отца, зависит от многих факторов, от собственной нереализованности, до неудовлетворительной жизнью здесь и сейчас.
Нужно разбираться. Будут вопросы, обращайтесь в ЛС,

психолог онлайн
Как сказал коллега выше - важна консультация для более глубокого разбора ситуации, но если говорить по тому тексту, что вы написали:
вы задели самолюбие отца. И возможно даже не его самолюбие как человека, но как мужчины.
не совсем понятно что вы хотите на данный момент:
1) помириться с ним?
2) что б он нашел работу?
3) что б он извинился за срыв на вас без причины?
Буду рад обсудить вопрос более детально.
Дополнение от автора
Я Спасибі всім психологам за відповідь. Та відповідаю: Я хочу шоб ми помирилися та щоб він знайшов роботу теж.(бо мама каже що їй дуже важко дати йому зрозуміти що вже таки час задіяти пошук) Вибачень ніяких не чераю бо знаю що це я його рознервувала цим. Але я не розумію чому він завжди має звичку не говорити з тим на кого ображений як мінімум місяць? А відповісти з добротою в мене не виходить бо відразу чую негатив і це мене дратує.
психолог онлайн
Не совсем понятно, что вы имеет в виду под помирились?
А по поводу того, чтобы отец нашел работу, то это явно из области его личных желаний и ответственности. Зачем вам, чтобы отец нашел работу? Если переживания за маму, то это и отношения как мужа и жены, вам в этих отношениях делать нечего.
А вот ваши отношения детско-родительские требуют более глубокой работы (на консультации очной), чем вопрос на сайте
психолог онлайн
Спасибо за уточнение.
Если вы нацелены на мир, то вам нужно откровенно поговорить с ним, или написать письмо (если он не идет на контакт) и выразить свои чувства, что не хотели его обидеть и что вам тяжело и маме тяжело и вы хотите только добра ему. В общем сказать всё что думаете, только без раздражения :)
Он не говорит ни с кем по месяцу после ссор возможно из-за того, что это его привычное поведение. Оно есть. Его можно изменить. но на это требуется терпение и время не только ваше, но и его.
Так же интересно что вас задевает и раздражает в его словах - это ваш кусок работы. Если нужна будет помощь - обращайтесь.