навіть і незнаю як тему назвати...
що робити коли люди бачуть в тобі психологічну слабинку і починають всяко принижувати і потішатись над тобою?
деколи буває, що мозок підсвідомо починає "працювати проти мене". крім того, що просто наступає стан коли важко соображати і думати, то ще і починаю говорити всякі речі які ставлять мене в ще гірше становища.
як правило крайня межа таких станів супроводжується сильною розкоординацією рухів, сильною втратою координації уваги, паскудними снами й іншими морально неприємими речами :(
підозрював в себе слабоумство (слабоумие), але коли почав детальніше вивчати симптоми то побачив, що якось не дотягую до цих страшних діагнозів. я незнаю, в мене напевно якась рідкісна невивчена психологічно-енергетична аномалія, і це мене ще більше лякає.
до кого звернутись? я був у психологів. звісно користь від спілкування я отримав, але основну проблему вони так і не зрозуміли.
я навіть незнаю що мені робити далі. все життя це періодичні страждання. стає ще гірше коли злі люди своїм принизливим ставленням та образами просто вибивають мене з колії. тоді наче втрачається моя особистість. просто стаю наче на автопілоті, і при тому що "автопілот" ще і проти мене. тобто сказане мною, мої вчинки ще більше принижують мене самого. це якось йде з підсвідомості.
одним словом справжній кошмар :)
тут напевно як в тій приказці "горбатого тільки могила виправить". але якщо серйозно то якусь допомогу хотілось би отримати ще під час життя. бо хто зна скільки мені відведено.
дякую за увагу до мого листа.
Вопрос от: ; Возраст: 23
Дополнение от автора
p.s. хочу вибачитись і зробити одну поправочку: пишучи про те, що я звертався до психологів, я несправедливо применшив їх роботу. насправді в певні моменти мого життя мені була надана надзвичайно вагома допомога, за що дуже вдячний.

психолог онлайн
Доброго дня, Едмоне!
Судячи з написаного Вами, поблема справді серйозна. Однак, боюся, Ви зарано записали себе в "слабоумні". Більше того, не варто самому собі ставити діагнози, користуючись Гуглом, Вікіпедією і навіть розумними книгами. В таких випадках краще звертатися до спеціалістів.
З Вашого листа не зовсім зрозуміло кілька речей:
1. Як давно у Вас зявилися стани, які ви називаєте розкоординацією рухів та уваги?
2. При яких обставинах вони виникають?
3. Чи зверталися Ви з цього приводу до лікарів, зокрема до невропатолога?
4. Наскільки інтенсивним (кількість зустрічей)було Ваше спілкування з психологами і яку користь ви отримали?
В будь-якому випадку, допомогти по інтернету Вам навряд чи зможуть. Вам варто звернутися навіть не до психолога, а до психотерапевта. Однак перед тим, якщо ви не зверталися до невропатолога, краще з ним проконсультуватися, аби виключити все те, що є в компетенції лікарів.
Думаю, що робота з психотерапевтом може Вам допомогти, однак слід одразу зауважити, що кількома зустрічами вона не обійдеться. Вам слід бути готовим до довгострокової роботи. В будь-якому випадку, Ваша ситуація аж ніяк не безнадійна. Успіхів Вам!
консультация психолога
Здравствуйте, Едмон! Сформулируйте, пожалуйста, конкрето, что Вы хотите изменить, исправить в себе с помощью психолога? Каким Вы видите себя после работы с психологом? Удачи.
консультация психолога
Шановни
консультация психолога
Читая Ваше письмо, я как-то проникаюсь сопереживанием, однако позже ловлю себя на мысли, что не конца понимаю Вашу проблему.
Будто бы слова про унижение и оскорбления - они простые, но в то же время абстрактные.
Могли бы Вы более доступно рассказать, что имеено Вас выбивает из нормального состояния?
- какие психологические слабости (видите Вы и видят другие)
- что значит унижают и насмехаются(вербально, невербально)
- если вербально, то какие именно слова Вас выбивают из колеи
- кто эти люди? (близкие, друзья, знакомые, однокурсники, незнакомые люди)
консультация психолога
Уважаемый Едмон вы начали вопрос с одной темы "що робити коли люди бачуть в тобі психологічну слабинку і починають всяко принижувати і потішатись над тобою?", а заканчиваете подозрением на свое "слабоумие". В действительности я думаю что вы очень чуствительный и ранимый человек. Потеря хода мислей, координации движения, безсонница, автопилот... Ваши симптомы это признаки невроза развитого на почве постоянного депресивного состояния. Вы сами называете свою проблему для себя вслух "злі люди", которые "просто вибивають мене з колії". Именно с ними у Вас все получается не так как Вы хотите и вы действуете на "автопилоте"? Вы боитесь того что они скажут или зделают по отношению к Вам? Вы боитесь того что они думают о Вас? Вы пытаетесь доказить им что Вы чегото стоите, а в итоге выставляете себя на посмешище? ТАК МОЖЕТ СТОИТ ПЕРЕСТАТЬ ДОКАЗЫВАТЬ КОМУТО ТО ЧТО ДЛЯ НИХ НЕ ИМЕЕТ ЗНАЧЕНИЕ??? Может нужно доказать себе что Вы сами для себя чегото стоите??? ЧТО ВЫ ЗА ПОСЛЕДНЕЕ ВРЕМЯ ЗДЕЛАЛИ ХОРОШЕГО ТОЛЬКО ДЛЯ СЕБЯ???
Не стоит обращать внимание на мнение других о вашем поведении ОНИ САМИ БОЯТСЯ ТОГО ЧТО ВЫ ДУМАЕТЕ О НИХ. Если Вы чуствуете себя неуверенно в компании в которой вы общаетесь то поменяйте компанию на такую в которой вы будете чуствовать себя уверенно. Проанализируйте для себя самого то что делает Вас особенным (то что вы умеете делать и что Вам нравиться больше всего) и развивайте Ваши особенности. ЖИВИТЕ СЕБЕ В УДОВОЛЬСТВИЕ. Смените модель Вашего поведения с дефектной где вы уверенны в своих изьянах, на яркую модель УСПЕШНОГО И УДАЧЛИВОГО МОЛОДОГО ЧЕЛОВЕКА и ВЫ избавитесь от преследующих вас неврозов и депресий БУДЕТЕ ХОРОШО СПАТЬ, ВАШЫ ДВИЖЕНИЯ БУДУТ ТОЧНЫМИ А МЫСЛИ СВОБОДНЫМИ. Вы почуствуете как легко общаться с людьми а общение с ними станет для Вас приятным. Ведь ЧЕЛОВЕК ЭТО ЕГО МЫСЛИ. Чтобы правильно построить для себя модель поведения ОБРАТИТЕСЬ К ПСИХОЛОГУ где вы также можете выяснить и первопричину которая стала началом Вашего состояния. УДАЧИ ВАМ И УВЕРЕННОСТИ В СЕБЕ!!!
психолог онлайн
Здравствуйте, Эдмон,
Буду краток.
1. Вы пишите, что психологи вам помогли, но основную проблему так и не поняли. Можно предположить, что вы не согласились с тем, что слышали или видели от них. Но - могли бы вы помочь им в этом - и прямо и подробно рассказать им о том, что это за проблема, чтобы они поняли? Что вы могли бы добавить к своему рассказу, чтобы вашу проблему можно было лучше понять?
2. Вы можете обратиться к психиатру - расстройства внимания и тд - в том числе их профессиональная компетенция.
психолог онлайн
Читаю ваше письмо и чувствую очень много боли, но боли какой-то...безобъектной что-ли.. Соглашусь с коллегами, что самая основная проблема, о которой вы пишете, не очень понятна. Вы много говорите об унижении, о своей жерттвенности, о злых людях, которые вас обижают и о саморазрушающих ваших словах и действиях, которые, по вашему мнению "играют против вас". Но все это не дает ясной и четкой информации о вашей жизни и о том, что именно с вами происходит - нет конкретики, лиц, ситуаций, а есть что-то очень тяжелое, болезненное, но размытое и неясное.Единственные 2 вопроса, которые крутятся в голове:
1) Пытались ли вы когда-либо противостоять вашим обидчикам, конфронтировать с ними, отстаивать себя и т.д? Потому что складывается впечатление, что этих навыков у вас просто нет.
2) Если бы вы обратились за очной консультацией - какой был бы ваш запрос на помощь психолога? Попробуйте сформулировать его для себя, поскольку
не думаю, что можно помочь вам чем-то в интернет-режиме.
консультация психолога
Едмон, коли читала ваше звернення, мені здалося, що ви розкручений бізнесмен з величезним кодлом конкурентів. Я можу вас засмутити, люди, які захочуть самоствердитись за ваш рахунок або попустити вас, завжди будуть шукати в вас слабинку. Вони відчувають свою неповноцінність і користуються вами в своїх цілях.
Вам непогано підійшла б групова психотерапія.
Дополнение от автора
дякую вам за відповіді.
коли зберусь з думками то спробую доповнити своє повідомлення.