Що робити з такими стосунками?
Добрий вечір! В мене постійні сварки зі своїм хлопцем, я з ним вже 10 місяць, колись в нас все було чудово, я завжди думала ну ось я найшла своє, але зараз наші стосунки це який ад, він досить часто мене ображає, потім вибачається таким "ну я вибачився тобі того мало що ти ще хочеш" і мене це просто вбиває, він дуже сильно змінивсяйого відношення до мене ая також змінила своє відношення,колись я уявляла що він буде зі мною , будуть діти, а зараз я не уявляю його на місці чоловіка, як я з ним жити буду, хотіли розійтися але я не змогла відпустити було дуже боляче.Порадьте щось будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Уляна, добрий вечір! Коли романтика проходить, то ми починаємо повертатися одне до одного своїми різними сторонами, і не тільки приємними, а часом дуже образливими. Це наші тіньові якості, і вони є у кожної людини. Тут треба чесно собі відповісти - можу я прийняти його/її такими як він/вона я, з усіма недоліками, чи буду хотіти весь час переробити, "зліпити під себе". Правда в тому, що ми не можемо нікого змінити. Інша людина може мінятися повільно і тільки тоді, коли сама захоче, і це не так просто і без допомоги психолога навряд чи можливо, бо несвідоме в нас сильніше, ніж ми б того хотіли. Все, на що ми можемо впливати, це на самого себе, на своє ставлення та відношення до іншого.
Мені здається, що Вам треба прийняти рішення, а потім з допомогою психолога або спробувати налагоджувати поступово стосунки або отримати підтримку, щоб полегшити свій душевний біль, прожити, справитися з ним і піти далі, в нове життя. Але в будь-яких стосунках інша людина не може бути для нас на 100% "зручна" і не має бути, це нам треба вчитися приймати інших такими як вони є, де треба - вміти захистити себе, свої інтереси, аргументувати свою думку, висловити свої почуття, навчитися прощати. Стосунки - це не тільки романтика, задоволення, а ще й відповідальність, праця, і перш за все над собою. Чи готові ви до цього?
психолог онлайн
Если вам невыносимо больно расстаться, но будущего с ним не представляете, подумайте о работе с психологом. Ведь ссоры из-за чего-то начинаются. важно разобраться что именно вас задевает и почему. Тогда вы сможете сделать окончательный выбор.
Грустно что вы остаетесь в отношениях только из-за того, что б не встречаться с чувством одиночества.
Нужна будет поддержка - напишите мне, договоримся о консультациях.
психолог онлайн
Уляна, що робити з стосунками ви вирішите самі. Можна тільки зауважити, що входити в стосунки легко і приємно зазвичай, а виходити - то скажений біль. В людей в момент кидання активується дитячі травми покинутості, самотності та слабкості. Це важко але можливо пережити і йти далі.
Іноді ми думаємо, що коли стосунки не склалися то в нас щось не так і ми в цьому винні, бо якби це було не так, то стосунки склалися б. Але це зазвичай також не так. Просто не кожна людина підходить іншій.
консультация психолога
Советовать на счёт чего? Да и это не в компетенции психолога.
Вы хотите ответы про свою созависимость?
Вы хотите ответы как отпустить?
Вы хотите ответы как быть собой в этих отношениях и не расстраиваться?
Это всё предметы долгих дискуссий с психологом.
Единственно что я говорю в таких случаях в двух словах это -
Всё что легко - правильно.
психолог онлайн
Ульяна, мне кажется, что Вы уже сами ответили на свой вопрос - "я не уявляю його на місці чоловіка".
И может хорошо, что это произошло именно сейчас, когда есть возможность принять решение, будучи не в браке и когда еще нет деток.
Расставаться не легко, понимаю.
Могу предположить, что у Ваши созависимые формы поведения достаточно высоки, а как известно, это базируется на заниженной самооценке.
Вы еще молоды, думаю это прекрасная возможность учиться встречаться, распознавать друг друга, примерять на себя - нравятся или нет отношения - и принимать решения.
Пройдите какие-то тесты на самооценку и созависимые формы поведения, возможно они помогут Вам посмотреть на себя со стороны и действовать в своих интересах более уверенно. А главное, начать работу над собой.
Т.к. если есть проблематика, то она сама по себе никуда не исчезнет, и с этим надо работать. И чем раньше начнете, тем быстрее отношения с мужчинами будут у Вас более гармоничными и устраивающими Вас.
Если надо подсказки где есть хорошие тесты он-лайн - напишите в личку, я Вам скину ресурсы, где можно бесплатно их пройти.
Успехов Вам!