чи помилковий діагноз?
З раннього дитинства був хворобливою дитиною вірніше в мене була одна хвороба яка впливала на інші органи таким чином у мене виникали різні симптоми які ніяк не поєднувалися. Лікарі казали шо потрібно шукати основну причину цих симптомів. деякі мої симптоми в казували на епілепсію,мені тоді було 10 років мама привела мене до психоневролога який поставив мені діагноз розумова відсталість.Цей момент в своїй біографії я недуже добре памятав про це мені розповіла моя мама в коли у мене було 17років.Просто про це мені ніколи батьки незгадували. Я продовжував вчитись у школі а в 20 років поступив в університет. притому в мене постійно присутнє відчуття неповноцінності з яким важко справлятись. Мене цікавить чи можливо що дипломований спеціаліст використавши необхі методики діагностики поставив помилковий діагноз.
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
сергій, звісно поставив діагноз невірний. В уныверситеті розумово відсталі не навчаються. Можливо у нього були якісь проблеми у житті і до вас він поставився легковажно, або не зміг встаноати з вами емпатійні стосунки на консультації. А психологічну травму в 10 років залишив вагому. Якщо відчуття неповноцінності впливае на ваше життя, то варто попрацювати з психотерапевтом. Вам для заспокоення - почитайте про Ван Гога чи Енштейна, їх також визнали ненормальними у свій час. Зате вони не були сірими середньо-статистичними людьми, а - особистостями.

психолог онлайн
Не берусь утверждать и заочно оспаривать диагнозы (да и не наша это задача), но и правда,бывает, что врачи тоже ошибаются.
Если вас беспокоят какие-то симптомы, указывающие на эпилепсию или др. заболевание - очень рекомендую пройти повторное мед. обследование.
Если не ошибаюсь - это ваш вопрос был на предыдущей стр.? По стилю письма и очень высокой чувствительности и ранимости - похоже, что речь никак не идет об умственной отсталости...Скорее о каких-то глубинных переживаниях и травмах. Еще раз повторюсь о необходимости очной консультации психолога или психиатра.
Дополнение от автора
взагаліто я тіль один раз задавав питання.
психолог онлайн
Простите - перепутала, значит:))
психолог онлайн
Постановка психиатрического диагноза не является простым и одномоментным действием. Для этого необходимо целый ряд условий выполнить. И для диагноза необходимо заключение психолога, а также может понадобиться заключение других врачей.
Кроме того, любой диагноз ставится, чтобы подобрать человеку адекватное медицинское лечение.
Из письма совершенно не ясно - пишите вы о том, что сказала мама или о том, что прочитали. Но фраза о дигнозе звучит несколько иначе.
Так что действительно, чем мучиться сомнениями, лучше пройти обследование.
Или, для начала - сходить на прием к психотерапевту.
консультация психолога
Все мы живые люди и ошибиться может кто угодно. С чувством неполноценности из-за этой психотравмы стоит поработать с психологом, заодно и проанализировать психосоматические варианты Ваших нынешних болезней.