зберегти чи відпустити?
Доброго вечора, психологи! Допоможвть врятувати мою сім'ю чи просто відпустити чоловіка....ми одружені 3.4р, маємо донечку якій 2.7р, Дойшло вже до того, що на святий вечір вів зібрав своі речі і поіхав жити до своєі любимоі мамасі, без якоі він і кроку не може зробити самостійно....а в  лютому йому вже буде 30! Сварка через те, що взяв дитину і поіхав до своіх батьків на вечерю без мене, а  я дура ще і калача для свекрухи купила бо так заведено по традиціях. Одним словом, для його мами я погана невістка, нікудишня жінка і тим більше мама....я знаю, яким він хорошим, лагідним, люблячим і самостійним може бути, а зробився насупле им постійно, нервовим, при любій сварці з дому йде....я тоже не свята, маю недоліки як і всі, але він каже, що мій основний недолік це те як я ставлюсь до його мамаші і те що я недоброзичлива до інших людец, гаркаю постійно, незадоволена життям...я вже забулась коли бачила на його обличчі посмішку, коли ми разом гарно час проводили....і донечку він нби любить, але бувають моменти, що я і в цьому сумніваюсь. Я не знаю, як себе поводити дальше, відпускати його не хочу хоча розумію, що він не річ, яку я можу втримати, для мене головне сім'я і я б дуже хотіла іі зберегти.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Доброго вечора! Ви нічого не пишете про те, як саме Ви ставитесь до його матері.
Дополнение от автора
Як тільки познайомились ми то я дивувалась, що так ий вихований, уваажний до дрібничок , мудрий чоловік може бути і імказала йому" що такого принца могла виховати тільки королева", але зразу як почали планувати весівлля то моя люба суекруха була скрізь....ітак вже бвльше 3-х років....прр слові "моя мама" мене вже починає трусити від ненависті до неі...
психолог онлайн
Здравствуйте,Инна!
Похоже обиды копятся уже давно,возникла стена непонимание. У вас нет договоренности разбирать конфликты в своей семье.Наилучшим выходом было бы вместе с мужем пойти на семейную терапи.Если муж не согласен,тогда пойти к психологу вам.
психолог онлайн
Ви пишете:
як тільки познайомились "такий вихований, уважний до дрібничок, мудрий чоловік"
Як Вам вдалося перетворити його на того, хто "зробився насупленим постійно"?
Далі Ви пишете "без якої він і кроку не може зробити самостійно", а ще далі "я знаю, яким він самостійним може бути". Одна й та сама людина або самостійна, або ні.
Я можу припустити, що або він був несамостійним з самого початку, а Ви цього не помічали, або Ви робите щось таке, що змушує шукати його інше місце, де його люблять.
"Мій основний недолік це те як я ставлюсь до його мамаші". "Мамаша" звучить не дуже шанобливо, а мати - це ахіллесова п'ята будь-якого чоловіка, з нею він вчиться любити жінку. Ваш чоловік прямо вказує Вам на причину сварки в сім'ї, якщо Ваша свекруха дійсно виховала Вам гарного чоловіка, визнайте це і подякуйте їй, ставтесь до неї шанобливо. Тепер Ваша черга показати, яка Ви мудра жінка і знайти з нею контакт. Якщо емоції не можливо контролювати, нагадуйте собі, що якщо Ваша суперниця - мати, тоді Ви хочете зайняти її місце для чоловіка. Хочете бути його матір'ю?
Дополнение от автора
В нього на першому місці завжди була мама, раніше він ій не дозволяв так влазити в наше життя, ми старалися вирішувати разом всі проблеми, а як появилась дитина то він і почав більше прислухатися до неі ніж до мене як мами його дитини...бо його мати виростила дитину, а я мол молода зелена нічого не вмію і не знаю. Я розумію, що мені треба зі свекрухою налагодити стосунки, але вона знову буде четвертим членом моєі сім'і....
психолог онлайн
Ви оцінюєте, на чиєму боці перевага. Вона своєю материнською скористалась, але вона ніколи не зможе бути його жінкою. Бути його жінкою (а не мамою) - це Ваша перевага, над цим і працюйте.
Дополнение от автора
Мені є над чим задуматись і працювати. Дякую Вам за допомогу!
консультация психолога
Всё очень просто.
Вы сильнее его в этих отношениях во всех сферах жизни. Отсюда дисгармония.
Маменькины сынки не меняются. Или они меняют себя сами, или ни как.
Но ради Вас он точно не будет меняться. Нет уважения к Вам.