Криза після весілля або не того обрала
Річ у тім,що до весілля з чоловіком я прожила 2 роки і коли він зробив пропозицію я була на 100 % впевнена що знаю за кого іду.Зараз пройшло 2 місяці після весілля а я не впізнаю чоловіка і себе.Він почав обманювати,випивати і з агресією ставитися до мене,секс тема окрема,якщо дуже попрошу і зроблю все сама тоді й отримаю.Я і сама змінилась,постійно плачу,намагаюсь з ним поговорити відмахується втікає від розмови,скандалить все закінчується тим що він гримає дверима приходить під ранок в неадекваті,починає мене будити і вияснити стосунки,мене він ні разу не вдарив але б'є посуду регулярно потім просто падає на ліжко і засинає,зранку просить вибачення через 2-3 дні все повторюється.Від такого життя в мене почалася депресія і я почала набирати вагу.
Моє питання в тому,що зробити щоб було так як раніше,як добитися поваги і почати довіряти знову,бо думки доходять до розлучення.
Вопрос от: ; Возраст: 21
консультация психолога
Грустно, что у вас так началась семейная жизнь, но что-то мне кажется не так все замечательно было до свадьбы. Да и по вашему письму не понятно абсолютно какие отношения у вас были до и что сейчас происходит.
Это больше для очной работы с психологом, чтобы разобраться в ситуации и с тем, как вам в этой ситуации находиться

психолог онлайн
Шановна, Сашка. Це до сих пір та людина, за яку ви йшли заміж. Ваша пара переживає перший етап подружнього життя, який називається боротьба за владу. Інакше його можна назвати «Хто головний»! Зараз визначається які в кого кордони, хто, що і кому буде дозволяти робити. Як будуть вирішуватися питання, як будуть вирішуватися конфлікти. Як можна виставляти вимоги один до одного. Як можна висловлювати гнів. На цьому етапі пара визначає свої правила та цінності, яким вони будуть слідувати до кінця їх стосунків, або до наступної кризи, де все зміниться.
Зазвичай в таких випадках пропонують обом визначити пріоритети. Це звучить так: «Стосунки створені для того, що кожен з нас міг задовольняти свої потреби та розвиватися. Я обрала бути з тобою, ти обрав бути зі мною. Ти мій чоловік, я твоя дружина. Як нам тепер зробити наше спільне життя щасливим»? За стосунки відповідають і ви, і ваш чоловік. Поки виглядає так, що стосунки сформульовані так: «Я буд страждати, а ти будеш робити що хочеш, але я тобі буду мститися, що б ти теж страждав». Добре подумайте, що і як ви хочете, сформулюйте це собі в голові. І подумайте як про це поговорити з чоловіком. Якщо він уходить від розмови, то поясніть що це важливе питання, яке потрібне рішити в першу чергу. І коли він захоче близькості, нагадайте про важливе питання. Поки не вирішиться питання - ніякої близькості. Це не з метою його наказати та заставити страждати – це з метою, встановити якісні стосунки. Вам доведеться вчитися слухати і вчитися говорити наново. Не перебивати, не критикувати, не засуджувати. І обов’язково розмова повинна бути на рівних, коли всі тверезі, хочуть розмовляти та усвідомлюють, що відбувається. Подружнє життя це гарне місце щоб чомусь навчитися. Вчіться та розвивайтеся!
Нехай щастить та миру в душі!
психолог онлайн
последствия понятны, непонятна причина. после чего поведение мужа изменилось? Вы как будто утаиваете часть истории. Очень много сочувствия к вам. но пока ситуация не понятна.
консультация психолога
Для начала разъехаться, дабы перезагрузить отношения.
И Вам двоим потом нужно будет обращаться к психологу, с начало по одному, потом совместно.
Будут вопросы - пишите.