Колишні
Добого дня!!! Дуже прошу Вас поради.Уже рік я зустрічаюсь з хлопцем. Все мені подобається в ньому. Та й до мене ще ніхто так добре не ставився. Все би було чудово, але є одне "але". Він часто розпитує про моє минуле. Минулого у мене не так вже й багато, й по суті немає нічого такого, щоб було за що соромно. Але питання стосуються не тільки з ким зустрічалися, чому розійшлися і т.д., а й питання "Як в тебе був перший раз"? "Як в тебе було це, це?" "Розкажи мені як ти займалась сексом з містером х, але правду")) "Чи хлопці любили цілувати твої груди?"Знаю, що це дуже особисте, але просто неможу мовчати. Дуже обідно, що він таке питає. Боюсь, що він може збуджуватись від цього((( Аргументує це тим, що він дуже цікавий, що його цікавить усе, що зі мною було (і не хіба в плані сексу), що це дуже зближує його до мене, коли я йому відкриваюсь. Сам теж любив розповідати про себе. Я старалась закривати йому рот, але він міг продовжувати. Все це привело мене до думок, що може йому з кимось було краще, хтось був гарніший і т.д. В мене впала самооцінка через це. Я його почала ревнувати. В мене почались істерики. Ми з ним поговорили, і він більше нічого не розповідає такого, але питає. Скажіть, будь ласка, чи може дійсно людина любити іншого і таке питати і говорити? Він після цього став мені бридким. Не знаю чи продовжувати стосунки, бо для мене таке не прийнятне. Невже йому приємно таке слухати?? Розумію, якщо був би ревнивець, тоді би випитував, але не дорікає. Розійшлись на деякий час по моїй ініціативі. Наперед дякую за розуміння
Вопрос от: ; Возраст: 25
Дополнение от автора
Добавлю ще й те, що стосунки в нас до цього були дуже щирі, ми доіряли один одному. Але зараз нічого не хочу. Дякую велике)

психолог онлайн
Доброго дня!
Важко будувати стосунки, коли багато енергії і зацікавленість в минулому. Я розумію Вас.
Ви зустрілисть тут і тепер і це ваша точка відліку стосунків.
Мене більше хвилює як ви його зупиняєте і як реагуєте емоційно? Він більше йде за своїм інтересом, не враховуючи Ваші потреби і бажання. Можливо Вам не вистачає чутливості і розуміння від партнера.
Рекомендую проговорити йому всю огиду, відразу, яку сіють його опитування і розмови про його минуле. А також прояснити на яких умовах Ви б могли продовжити з ними стосунки, якщо дійсно хочете цього.
Головне не зраджуйте собі заради інтересу інших!
консультация психолога
Практика показывает. Чем больше парни знают о прошлом девушки, тем больше они эти оперируют ревнуют становятся агрессивными и прочее, что приводит рано или поздно к расколу в отношениях. Если не хотите такой участи, молчите или увиливайте от разговоров, или говорите один, два не больше.
психолог онлайн
Только Вы решаете, что для Вас приемлемо, а что нет. Свои границы нужно защищать.
Есть категория мужчин, которые хотят, чтобы их жены изменяли им у них на глазах, а они бы мучились, страдали от того, что их жена не подпускает их к себе и любвеобильна с другим, получали бы свое мазохистическое удовольствие от унижения. У таких сексуальных отношений есть свое название. Если интересно какое, напишите в личку. Рассказывая о своем предыдущем опыте парню, он может рисовать эти сцены в своем воображении и возбуждаться, так что "Боюсь, що він може збуджуватись від цього(((" вполне может иметь основания.
психолог онлайн
Доброго дня. Хлопець дійсно може мати такий сексуальний сценарій і він є тільки в його думках Це його уява, а не дійсність. Але лиха біда - початок. Він скоріше за все не зможе змінитись, а сценарій згодом буде вимагати нових деталей, бо старі не будуть збуджувати.
Вам вирішувати, чи вам продовжувати стосунки в яких вам бридко.
Дополнение от автора
Дуже всім дякую за консультацію.
Дополнение от автора
скажіть, будь ласка, а такі речі лікуються? Бо дуже не хочеться втрачати людину.
Дополнение от автора
До речі, пригадую, що питався мене чи я не зраджувала йому з кимось в думках.
Дополнение от автора
Так, я багато раз казала, що мені це неприємно, і про відразу до цих речей. Тепер уже не питає, але бось, що зірветься, і знову почне. Реагую я дуже емоційно!!!!! Мене це просто бість, не можу себе контролювати.
психолог онлайн
Будь ласка)
"а такі речі лікуються?"
Скорее всего, парень для себя не считает это "болезнью" или проблемой, поэтому вряд ли захочет "лечиться". Просто вы разные. Ему нужно и приемлемо одно, а Вам - совсем другое. Могу предположить, что он будет искать себе девушку, которая будет разделять и поддерживать его сексуальные фантазии. Но также возможно, что для сохранения тех отношений, которые для него дороги, парень сам захочет разобраться со своими фантазиями и измениться, и тогда начнет работу со специалистом.
Дополнение от автора
Надіюсь, що так і буде) Ще раз дякую