Як не думати про те що було колись?
Я люблю свого теперешніго хлопця( ну я так думаю принаймі і відчуваю) в нас бувають сварки але це рідко.
Але є одна проблема я часто думаю про свого колишнього хлопця і як бачу його мене ніби струмом б"є.
Не можу зрозуміти чому так є ніби маю іншого і люблю але всеодно думаю про іншого,люблю згадувати як все це було.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Марта, добрый вечер. Похоже, что прошлые отношения были не завершены, в них осталось много "заряженных" чувств, от которых Вас по-прежнему "струмом б'є". Не прожитые чувства имеют свойство переходить в мысли, чтобы привлечь внимание к той ситуации и исправить её. Как исправить? Это зависит от того, что осталось не прожитым, заблокированным. Возможно, нужно мысленно поговорить с тем парнем, поблагодарить за то хорошее что было, выразить сожаление о том, что не получилось. Может осталась какая-то обида, боль, злость - и тогда их тоже нужно прожить. Принять на себя свои 50% ответственности и отдать парню его 50% ответственности за отношения. Когда все чувства будут прожиты, то Вы сможете внутри себя отпустить парня и попрощаться с ним. Если не получится сделать это самостоятельно или что-то не понятно, обращайтесь.
Дополнение от автора
Ми з ним кілька разів прощалися,вибачали одне одного,але одного разу я була напідпиткку і подзвонила до нього хотіла почути його голос але я не хотіла щоб він знав що це я дзвонила а потім я сильно жаліла що подзвонила.
психолог онлайн
Почему сильно жалели? Сейчас тоже все еще жалеете? Не жалеете ли вы, что те отношения закончились?
психолог онлайн
Чому ви розірвали стосунки з тим хлопцем, якого любили? Скільки часу пройшло як ви вже не разом? Люди так влаштовані, що свої спогади цінують більше, ніж ті стосунки що мають зараз. Швидше за все ваш колишній хлопець вміє викликати в дівчат цей "струм", але інколи крім цього він можливо більше ні на що не здатен у стосунках, наприклад любити, піклуватись, бути гарним батьком для дітей, бути з вами в горі і т.д. Тільки ви знаете чому ви не разом і ще не відомо кому пощастило :)