Мама стала проти відносин
Доброго часу доби! Ми з моїм хлопцем вже півроку як живемо разом. Тимчасово, але тим не менш. Але це мамина квартира і кожні три місяці вона живе в цій квартирі також впродовж 3 місяців. Наші мами познайомились і ми заручились. Раніше вона добре до хлопця відносилась. І ми з нею завжди були як подруги. А тепер вона стала проти і каже, що в нас немає майбутнього. Причому вона не наполягає ні на чому, просто не підтримує ні в чому, як раніше і повторює, що нічого хорошого в нас не вийде і не такого майбутнього вона хотіла доньці. Було, що пару разів він трохи випив сам вдома, вона каже що алкоголік і я потім жалітимусь. Він вибачався, мою мама він любить. Хоча нікому він поганого цим не зробив. Мало заробляє (він з іншої області і тут йому важко знайти хорошу роботу). А ще каже, що свої вихідні він нічого не робить, не показав себе у сімейному житті. Мама скоро їде назад на 3 місяці і я не хочу псувати назавжди з нею відносини, але боляче. Коли ми з нею наодинці вона висказує всі його недоліки. Я імпульсивно реагую і під впливом цього починаю його докоряти. Ми з ним любимо один одного, хоч всяке бувало, сварились. Я розриваюсь, бо хочу, щоб хороші відносини збереглись як з мамою так і з хлопцем. Як налагодити відносини між хлопцем і мамою і при цьому ні з ким з них не сваритись? Будь ласка, проконсультуйте.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Здравствуйте!
Вы становитесь взрослым человеком и если вы любите своего МЧ и хотите с ним семью,то вам стоит обсудить с ним как вашей паре стать независимой от мамы,в т.ч. финансово.Если вы сможете решить эту проблему, то будете общаться со своей мамой как взрослая женщина со взрослой женщиной и будете иметь право на свое другое мнение и сохранять с ней уважительные отношения.Если вы зависите от мамы материально и ей не нравится ваш МЧ, то трудно сохранять независимость.
психолог онлайн
Доброго вечора. А чому Ви не можете домовитись з мамою, що тему Ваших стосунків з чоловіком Ви не чіпаєте? Це Ваш вибір, Ваше життя і ви його будуєте як вважаєте за потрібне. Просто зупиняйте її, коли вона це робить. Не плутате свої стосунки з мамою з стосунками з чоловіком. Вони можуть не влаштовувати один одного, але головне щоб Вам було добре.
Можна прислухатись до мами, але важливо щоб форма звернень Вас не ранила. Можливо це робити, коли Ви самостійно попросити її поради.
Бажаю взаєморозуміння!
Дополнение от автора
Дуже дякую психологам за поради! Сподіваюсь, все налагодиться найближчим часом.
Дополнение от автора
психолог онлайн
Здравствуйте. Знаете, люди часто импульсивно реагируют на горькую правду - пытаются защититься, когда не хотят видеть реальность как есть. Надеюсь, что это не про Вас, но все же попробуйте услышать маму и посмотреть на свои отношения с молодым человеком как бы со стороны. Например, если бы в этих отношениях были не Вы, а Ваша лучшая подруга, и ей было бы интересно Ваше вИдение (ведь когда мы в отношениях и в эмоциях, зачастую трудно быть объективными). Ваш совет подруге и будет Вашим руководством к действию.
Дополнение от автора
Дякую! Так, Ви праві. Це необхідно. Я обов'язко так і зроблю.
психолог онлайн
Будь ласка) Мудрості Вам, виваженості, об'єктивності, рівноваги.