Живу з чоловіком але кохаю іншого.
Доброго дня! Ми з чоловіком в шлюбі 4,5роки. Виходила заміж бо він був мені симпатичний, гарно до мене ставився, розумів, любив і досі любить мене, але 3 роки тому я познайомилась з мужчиною і закохалась, він також мене кохає і ми підтримуємо стосунки. Тепер незнаю що робити, в нас з чоловіком є донечка.хочу розлучитись і жити з людиною яку я кохаю, але дуже шкода чоловіка, бо він дуже любить мене і дитину і просить щоб я від нього не йшла, бо він не зможе без нас жити. Також моя мама категорично проти розлучення і навіть чути не хоче про іншого чоловіка. Що мені робити? Я не можу жити з людиною якої не кохаю .
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго дня! Ivanka, напишіть, будь ласка, як одного мужчину Ви кохаєте, а чоловіка не кохаєте. Чим "кохаю" від "не кохаю" відрізняються.
Дополнение от автора
Просто з чоловіком я не відчуваю себе щасливою, все що б він не робив мені не так, ми часто сваримось і я постійно думаю про іншого.
психолог онлайн
А той інший мужчина готовий взяти Вас з дитиною, він знає що ви хочете піти від чоловіка?
Дополнение от автора
Так, він готовий взяти мене з дитиною і знає що я хочу піти від чоловіка і він дуже хоче щоб ми були разом, але я ніяк не можу вирішити як поступити.
психолог онлайн
Ви знаєте мені не дуже подобається коли людина говорить, що не зможе без вас жити. Так не можна казати. Якщо ваш чоловік знає, що ви кохаєте іншого і говорить, що не зможе без вас жити подібно на маніпуляцію. Він мав, як мінімум, більше себе поважати і не жити з людиною, яка з ним через те що шкодує його. Хоча тут можуть бути проблеми з дитиною, яка може не зрозуміти де подівся тато і чому вона має жити з іншим дядєю. Щодо мужчини якого ви кохаєте, то його можна перевірити, адже є такі чоловіки які люблять тільки тих жінок, яких обрали інші чоловіки. Тобто можливо він вас любить тому що ви належити іншому. Є такий типаж чоловіків, яким подобається відбивати заміжніх жінок. Одним словом можна перевірити його якщо сказати, що ваш чоловік вас кидає, тому що знайшов іншу жінку. Хоча не знаю чи ви зможете розіграти цю сцену, але цікаво чи не втратить він до вас інтерес. Для цієї перевірки потрібен час. Одним словом треба перевірити,а потім зробіть як вважаєте за потрібне. У нас одне життя.
Дополнение от автора
Дякую за відповідь! Та я думаю що той мужчина не відноситься до типу тих чоловіків які просто хочуть відбити чужу жінку, в нього колись були досить серйозні відносини з незаміжньою жінкою і вони зустрічались 5 років. А як же перевірити себе? Чи не буду я потім про щось жаліти? Чи не розлюблю я і його з часом? Як мені це зрозуміти?
психолог онлайн
Мужчина якого ви кохаєте 5 років зустрічався і не одружився з дівчиною? Можете не відповідати, але у вас був з ним секс? Наскільки часто він його потребує? Іванна, тепер, коли ви написали, що не впевнені у своїх почуттях, ситуація виглядає зовсім по-іншому. Виходить, що першого чоловіка ви ти теж любили, потім розлюбили. Пофантазуйте, уявіть що ви вже кілька років живете з тим мужчиною якого зараз любите, що ви робите , як проводите вечора і т.д. Ви знаєте, є варіанти сімей де жінка має коханців і чоловік коханок, але сім’я не розпадається, а існує як угода, домовленість про спільний побут, дітей, обов’язки щодо дітей. Можливо вам подобається стан закоханості, який в побуті швидко зникає. Ви молоді і думаєте, що треба розлучатись кожен раз коли закохуєшся, але насправді це не так, це може бути паралельно з вашим сімейним життя, це ваш секрет, це те, що дає вам ресурс . Той мужчина хоче одружитись і мати дітей, тобто все повториться як і в перший раз. Ви готові йому народити дітей?
Дополнение от автора
Мене влаштовує такий варіант щоб жити з чоловіком а мужчина якого я люблю був моїм коханцем, але він не хоче бути коханцем, каже що не хоче мене з кимось ділити і наполягає щоб я розлучилась з чоловіком. Я ніби і готова розлучатись, але все ж є якісь сумніви, якийсь страх. Так, в нас був секс, але він завжди каже що це не головне і ніколи ні на чому не наполягає, ми з ним рідко бачимось 3-4 рази в місяць і він каже що зраджувати не хоче, що готовий чекати скільки треба. Я готова народити йому дитину і пробую собі уявити наше сімейне житя, ну мені здається коли люди люблять один одного то вони будуть старатися щоб все було добре. Просто не хочеться потім про щось шкодувати, от тому і не можу ніяк вирішити як поступити.
психолог онлайн
Є ще варіант знайти його колишню дівчину і взнати причини по яких вони розійшлись. Можливо хлопець вічний романтик, якщо готовий чекати скільки завгодно і його теж ця ситуація в певній мірі влаштовую. Інтуїтивно хочеться, щоб ви лишили все так як є, тобто були в сім'ї, десь паралельно закохувались. Тим більше якщо ви самі написали, що вас такий варіант влаштовує. Вам вже пощастило, ваш чоловік дає вам певну свободу дій, ви його вже більш менш знаєте, а з іншим може бути зовсім інша ситуація, він може бути патологічним ревнивцем, прискіпливим у побуті, все що завгодно. Якщо там той готовий чекати, то можете не поспішати у виборі.
Дополнение от автора
Ірина Ігорівна, дуже дякую Вам за відповіді.