допоможіть розібратись з родиною
Доброго дня.Допоможіть будь ласка.Стосунки з сім"єю чоловіка рівні,холодні,але терпимі.Проблема в тому,що дружина брата мого чоловіка кожен раз намагається мені показати,що її дитину люблять,а моя наче в стороні.Кожен раз,коли ми приходимо до них-вона мені показує іграшки,чи щось інше,що їй подарувала хрещена,(яка до речі є хрещеною і моєї дитини,але до них вона приходить кожен тиждень,а в мене за 3 роки була 2 рази) і обов"язково називає ціну.Я завжди намагалась побудувати стосунки нормальні з ними,думала матиму ще одну сім"ю.Але коли побачила,що все приймається як належне-просто "забила".Розумію,проблема в мені,потрібно просто змінити відношення до ситуації.Але все одно за дитину болить.Я ж не хочу заставити любити свою дитину,да і мені це не потрібно.Я просто хочу спокійно приходити до бабусі своєї дитини в гості без вислуховувань снохи що їй подарували і за скільки.Не ходити туди ми не можемо.Бо мати чоловіка живе з снохою і з сином,а не ходити до мами ми не можемо.Ось і виходить,що прийдем-вона нахвалиться,а я як дура сижу і посміхаюсь.Потім додому,і сваритись.Чоловік все бачить,але нічого зробити не може.Каже,що приїжджає в гості до своєї мами,а розповіді снохи його не цікавлять.Я і сама хотіла їй щось сказати,ну наприклад,що мені це не цікаво,але не знаю,як-щоб це було коректно.Наче якісь змагання.Але мені цього не треба.Хочу просто жити,приїжджати в гості і щоб не"опускали"мою дитину,а з іншої робили принцесу.Допоможіть
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрый день, Кариночка, сочувствую вам. Скажите, пожалуйста, кто выбирал крестную для Вашего ребенка, как так получилось, что она одна и у жены брата Вашего мужа и у Вас?Поменять отношение к ситуации невозможно, если вы поэтому поводу испытываете дискомфорт. Здесь скорее сомнение вызывает то, что Вашего ребенка унижают разговором про новые игрушки, это же говорят Вам, да и в зависимости от возраста ребенка он может быть еще не способен воспринимать такую информацию, поэтому чувство унижения испытываете Вы, а не Ваш ребенок. Если есть откровенное разное отношение, которое вы еще замечаете конкретно к вашему ребенку, тогда это совсем другое дело.Приведите еще какой нибудь пример или парочку по этому поводуОтвет отредактирован автором 13-04-2016 12:30:37
психолог онлайн
Доброго дня!
Ви праві у тому, що ситуація дійсно схожа на змагання, і цей не завжди приємний процес ,що зараз розпалився між Вами і Вашею снохою називається жіноча конкуренція.Це природній процес, може виникнути навіть у тісному сімейному колі, на роботі, тому що всі порівнюють, так фрмується оцінка.
Доволі складно не включатися в нього, адже, такі слова та вихваляння зі сторони Вашої снохи є доволі агресивним випадом у Вашу сторону. Ви , певно, відчуваєте злість, яку не треба, на мою думку, ховати за посмішкою, все одно вона виплескується дома в сварках.
Спробуйте відстояти себе, будьте відвертою, але не грубою. Можна спробувати сказати, що дійсно ціна на іграшки Вам не цікава. Якщо мова про це заходить перед Вашею дитиною, то тактовно сказати, що краще такими розмовами не підпалювати заздрість дітей і не підкреслювати нерівність відношення до них. Будьте з нею відверті.Наприклад: "Так, дійсно, відношення хрещеної до наших дітей різне, але не потрібно це підкреслювати при них, це може бути неприємним моїй дитині".
Можливо мій погляд буде Вам корисним і підтримає у непростій для Вас ситуації.
Дополнение от автора
Дякую дуже за відповідь.Але чомусь стало не легше.Скоріше відчуття образи і того,що проблему ніяк не вирішити.Відчуття того,що з цим просто прийдеться жити.І коли дитина підросте-це буде ще болючіше уже і для неї.Я,як мама,повинна захистити її,уберегти від цих розмов,поки йому тільки 3 рочки.Хрещена наших дітей-це рідна сестра наших чоловіків,в якої просто склались стосунки з однією снохою,а з іншою-ні(цея(()Я погодилась-бо хотів чоловік.Це ж його сестра.Він взяв свою сестру,а я взяла свою.Так чесно.Та і відкрито ніхто не принижує-це зрозуміло.А скритий підтекст є.Що ж мені робити.я майже у відчаї.Виходить якісь прямі претензії пред"явити -наче і немає їх.Любові їхньої чи спілкування мені теж не треба.Розумієте,суть не в тому,що моя дитина просто не проживе без цих подарунків.Ну це смішно.Суть в тому-що я не хочу це слухати.Хочу просто коректного ставлення.Відкрито різного відношення немає.Але це поки що-поки діти маленькі.Та невже вже зараз таке різне ставлення,такий прояв уваги до тієї і прояв неуваги до моєї дитини не є вже відверто різним ставленням до дітей,поки на такому,початковому рівні.А що буде далі?і чому я повинна з цим жити,думати про це?дивитись в майбутньому,як образливо моїй дитині?Це ж абсурд-показувати цінники іграшок і називати бренд речей.А ще розповідати,як бабуся просто не може заснути без дитини.(знаючи при цьому,що у моєї дитини бабуся була тоді,коли її привезуть).Конкуренції зі снохою я не відчуваю.Ми просто різні.Не подумайте,що я виставляю себе,як кращу,чи розумнішу.Просто ми кардинально різні.Подругами ніколи не були і не будемо.Стосунки рівні.Поговорити можемо на якісь теми,коли зустрічаємось-але не більше.Вибачте,може це грубо-але я з освітою,в мене свій круг спілкування,вона-без,у неї-свій.Ми обидві розумієм,що нас зіткнули обставини і ми повинні спілкуватись хоча б на "примітивному" рівні.Але при цьому я дотримуюсь якоїсь толерантності,а вона "несе" все що думає на даний момент.Як кажуть родичі чоловіка :"Ну вона така".Класно!!!А я така!!!І що? Як мені змінити відношення до ситуації,вибачте за сленг"забити".Я розумію,що могла б змінити їхнє ставлення,але при цьому треба просто прогнутись,залежати від їхньої думки повністю і не мати своєї.з усім погоджуватись .А в подружки до них я не набиваюсь і спілкуватись не хочу.Хочу просто,щоб дитина знала,що в неї є бабуся і періодично бачила її.
психолог онлайн
Доброго дня! Розумію ваші почуття як мами, ситуація справді дуже неприємна. Кожну маму болить те, як до її дитини ставляться інші. Але самій дитині, перш за все, важливо, як ставляєть до неї найближчі - її батьки. Тому, якщо длоя вас ситуація з різним ставленням неприємна, то ще не значить, що вона буде неприємною для дитини. Якщо ви самі не будете акцентувати на цьому увагу, то, швидше за все, дитина сприйме ситуацію, як даність, як належне. Звичайно, як підросте, то може появитися заздрість, і питання, чому так, але це життя, це досвід стосунків. І якщо дитина буде знати, що батьки її люблять і приймають таколю, як вона є, в неї будуть всі ресурси з цим справитися.
Тепер щодо снохи. Якщо ви не можете прийняти ситуацію, то мусите поставити рамки. Можна прямо - сказати, що вам це не подобається, і ви не хочере цього чути. А можна в жартівливій формі - сказати наприклад: "Так дуже гарний, і коли ви нам такий купите?". Щасти вам! :-)