Не можу "відпустити" дівчину
Доброго дня/вечора/ночі) Історія трохи важка для прочитання, але надіюся, що ви зрозумієте.
Якось я розійшовся з дівчиною, бо просто не зійшлись характерами. Постійно булп напружена атмосфера, як на голках. Ми ніяк не могли розслабитися і нормально спілкуватися. Відносини були дуже формальними, почуттів з її боку я не бачив. Я ж старався з усіх сил витягнути ці відносини самотужки. Невдача... "Я не можу змусити себе полюбити тебе" -- це була її основна відмазка. Що ж, нехай. Я й так розумів, що нічого доброго не вийде. Відпустив...ніби-то.
Згодом вона почала зустрічатися з іншим хлопцем. По поведінці він є абсолютним антиподом мене: голосно говорить, постійно робить всілякі дурощі для сміху (що мені не властиво), абсолютно не залежний від думки оточуючих. Можливо, у цьому і є його переваги над мною, якби він не ображав свою (колишню мою) дівчину. Мене це гнітить, постійно хочеться її захистити. З одного боку може здатися, ніби я хочу видатись їй хорошим, щоб продовжити відносини. Але з іншого боку: якщо знаходишся у відносинах з дівчиною, то чи не маєш ти її поважати? Вона для нього -- шмата, мені навіть здається, що я потрапив у трикутник Карпмана (якщо я, звичайно, правильно розумію цей термін) і я в ній "рятівник" ("спасатель"), але не хочу якоїсь вигоди, а дійсно намагаюся врятувати "жертву". Я просто хочу її вберегти і захистити, бо хочу виразити вдячність за те, що вона мене змінила. Завдяки їй я став більш відкритим і багато чого для себе взяв з цих недовгих відносин. І при тому я не хочу бути з нею (бо ми реально різні люди).
Постійно ловлю себе на тому, що хочу тупо відчитати їй моралі і пояснити, що можна, а що ні. Але якщо я так зроблю, то у такому випадку я буду вважатися не дуже хорошою людиною, бо сам по собі не маю ніякого права вирішувати все за неї. І водночас хочеться врятувати її.
Я емоційно прив'язався до неї і не можу відлипнути. Десь на підсвідомому рівні ці відносини й досі тривають, хоч їх зараз і не існує...
То ж, як мені відпустити цю дівчинку і стати незалежним?
Наперед дякую за відповідь :)
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Анастасія Львівна Ковальчук
Здравствуйте, iamV!
В психологии (гештальт терапии и психодраме) используется метод «Пустого стула». Суть такова – ставите напротив себя пустой стул. Это может быть пустое кресло, табуретка. То, что есть в наличии. Мысленно «сажаете» на этот стул девушку. И начинаете разговор. Обязательно обращаетесь по имени. Проговариваете все, что накопилось. Не стесняясь, не подбирая слов. Возможно, временами, срываясь на истерику и слезы. Рассказываете о чувствах, которые были и что чувствуете сейчас. Возможно, девушка со стула будет отвечать. Состоится диалог. Выплескивайте все, пока не почувствуете, что сказать больше нечего. Стало легче на душе. После этого обязательно произнесите вслух волшебные слова: «Я отпускаю тебя! Я освобождаю место для радости и любви! Я свободен!». И почувствуйте этот вкус свободы и освобождения.
Если самому сложно сделать, нужна поддержка и помощь – обратитесь к психологу или психотерапевту.Вместе точно справитесь.
Всего хорошего.
психолог онлайн
Доброго дня! Я побачила в вашому пості слова не колишнього хлопця, а, радше, батька, який прагне захистити свою доньку. Це прекрасна чоловіча роль - роль захисника, і дуже зворушливо, що ви про неї так дбаєте. Але чи потребує вона вашого захисту? Є дівчата, які люблять "поганих хлопців", і з тим нічого не зробиш. Вона мусить пройти цей досвід, і тут ви нічого не можете зарадити. Так що, надіюся, рекомендації колеги допоможуть вам відпустити цю дівчину, і знайти когось, хто справді потребуватиме вашої опіки, турботи і захисту. Щасти вам!
психолог онлайн
Добрый вечер. Для того что бы забыть те отношения и человека который у вас был, необходимо в первую очередь их завершить. Если бы они были в завершенной стадии, то вы бы ощущали спокойствие и небольшое равнодушие. Именно завершенные отношения дадут вам искру для построения новых отношений, незавершенные отношения, делают все наоборот. Используйте благодарность и прощение. Благодарность предоставит вам возможность получить опыт (поблагодарите её за то что она была в вашей жизни), ну а прощение отпустит её (простите себя и её за те возможные ошибки которые вы пережили, примите это как урок, ведь с помощью их ваши будущие отношения будут крепкими). Удачи вам.