Після спілкування з дядьком відчуваю себе подавленим
Здравствуйте. У мене наступна ситуацію іноді приходиться спілкуватись з 3 юрідним чи 2 юрідним дядьком після спілкування з ним буває відчуваю себе подавленим дискомфорт відчуваю злий на нього але прямо йому сказати "Не нада мене вчити жити" чот не можу,хотів при зустрічі сказати йому але чот не наважився напевно якщо мені від нього допомога потрібна буде то відмовить, вже пару раз думав йому позвонити сказати що мені не приємно коли він мене повчає але вроді не гарно і він мене пару раз виручав .Взагалі харить коли хтось повчає як жити ,одне діло коли питаєш думку людини з того чи іншого приводу, а інше коли тебе пробують вчити жити і навязують свою точку зору, дуже харить коли навязують свою точку зору . Правда у мене і тітка така самій 67 років ні чоловіка ні дітей не має а мене вчить як жити чи хочити вчити як жити . Нагаюсь що з нею що з дядьком не спілкуватись але іноді приходиться
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Тут все залежить від вашої мети та бажання. Ви самі обираєте, що для Вас важливіше, щоб Вас не «вчили жити», чи щоб Ви мали можливість користуватися послугами дядька.
Ми не можемо змінити погляди інших людей, але можемо змінити свої способи взаємодії з ними.
Якщо Ви вважаєте, що варто терпіти повчання дядька, щоб можна було скористатися його допомогою – це ваш спосіб взаємодії з ним. Люди часто так роблять, наприклад, не висказують начальству про негативні риси характеру, адже начальник, це по суті, тільки ланка, без якої неможливий заробіток. Можна зменшити і кількість взаємодії.