Нема любові бо неможливо не любити
У мене така дивна особистісна колізія, яка викликає дискомфорт і заниження самооцінки. З одного боку я не відчував того, про що говорять/пишуть, що "от вона/він моя друга половинка" або гострої пристрасті чи навіть "непереборного" пожадання. Проте є певна кількість людей, яких я глибоко поважаю і готовий для допомоги їм на вчинки, які йдуть в розріз з моїми життевими принципами. Разом з тим в партнері я теж шукаю в першу чергу поваги і розуміння, а не бурхливих почуттів, бо жити у випадку вдалого розвитку відносин потім наступні років -дцять з людиною, а не памяттю про минулі почуття. Розясніть, будь ласка, чи подібна ситуація є якоюсь проблемою, чи це варіант норми. Бо причиною розриву близьких відносин з декількома останніми партнерами було те що "я її не люблю". Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Те що у вас не було відчуттів, що партнер - ваша друга половинка та відсутність "непереборної" пристрасті, на мій погляд абсолютно нормально. Кожна людина зустрічає свою "половинку" в різному віці. А більш раціональні люди настільки все аналізують і контролюють, що необдумані дії їм взагалі не притаманні. Зате вони більш схильні планувати своє життя, досягаючи своїх цілей в бізнесі та ін. Та й гарні стосунки це постійна робота двох людей і одних почуттів тут мало - потрібні дії, взаєморозуміння та повага.
Хочу уточнити ваші слова: "Причиною розриву близьких відносин з декількома останніми партнерами було те, що я її не люблю".
Що ви мали на увазі? Хто був ініціатором розриву відносин? Ви взагалі їх не любили? Чи ви мали на увазі щось конкретне?
психолог онлайн
Ми живемо в суспільстві, в якому культивується романтика. У фільмах, літературі, всюди змальовується пристрасне кохання. Але жодна пристрасть не триває більше, ніж 3 роки. В коханні є ще два важливих компоненти - близькість і здатність брати відповідальність за стосунки. І саме вони найбільш необхідні для тривалих стосунків. Є два основні типи кохання: любов-пристрасть і любов-дружба - спокійні, теплі почуття. Але це тепло теж треба виражати. Можливо ви були надто замкнуті, що дівчата вирішували, що ви їх не любите? Чи була у вас близкість (в психологічному значенні)? Спробуйте побудувати близькі стосунки, стати другом, розказуйте про свої почуття, плани, наміри. Діліться! Дівчата дуже цінують відвертість. Успіху вам!
.