Допоможіть
Зустрічалася з хлопцем 2 роки потім росталися, тепере зустрічаюся з другим він узнав що я спала із хлопцем своїм але я йому збрехала що я з ним не спала.З теперішнім хлопцем в нас все серйозно і якщо все дійде до того що ми периспемо то він побачить що я не цнотлива і брехала йому весь цей час що неспала з бившим.Що робити??(знаю хтось напише признайся якшо любить то пробачить але ми на цю тему часто говорио і весь час я кажу шо я з ним не спала...
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
На перших етапах стосунків у кожно з партнерів є свої загадки. Кожного дня ви відкриваєте один в одному нові риси характеру, нові інтереси, здібності і таланти. Звісно ж, дізнаємося і про минуле один одного. Але це не означає, що одразу ж треба "вивалювати" усі свої таємниці. Минулі стосунки нехай залишаються в минулому. Навряд чи Вам буде приємно дізнатися про подробиці стосунків Вашого хлопця з іншими дівчатами до Вас. А для чоловіків за їх природою дуже важливо відчувати себе "єдиним власником" своєї жінки. Ніколи не обговорюйте з коханим свої минулі стосунки, тим паче не вдавайтеся у інтимні подробиці. Обговорюйте те, що відбувається між вами зараз. Розмови про минулі стосунки змушують підсвідомо порівнювати себе - Ваш хлопець буде постійно переживати чи краще він за Вашого попереднього. А це призводить до невпевненості, страхів, іноді навіть агресії. Запевність Вашого хлопця, що він у Вас єдиний, коханий, що Вам добре з ним. А що було в минулому, хай залишається в минулому, воно не варте вашої уваги. Кожен з партнерів у стосунках має право на свій власний простір. Тож Ви маєте право на свої таємниці. Мабуть, чули вислів, що в кожній жінці має бути загадка. Тож будьте трохи хитрішою))) Заради стосунків не розповідайте все про своє минуле.
психолог онлайн
Здравствуйте, Limon.
Я понимаю, что вы дорожите отношениями, НО какими отношениями вы дорожите, построенными на лжи или откровенными? По факту, сейчас Вы задаете тон отношениям с этим молодым человеком, сейчас он Вам доверяет, но когда он узнает что Вы ему врали и не нашли в себе сил признаться, сможет ли он и в преть Вам доверять? - Нет. Доверие очень сложно вернуть, если вообще возможно. Еще есть шанс не потерять молодого человека и его доверие, признавшись во лжи и в том, что Вы врали потому, что Вам было страшно его потерять. Сейчас Вам предстоит сделать выбор, что вам дороже: страх или откровенность между вами.
Удачи Вам!