Як правильно поступити - розлучитися чи ні?
Доброго вечора. Дуже складна ситуація з чоловіком. Мені 27 років, йому 28.Одружені 2,5 роки.З них разом жили досить мало, переважно окремо, але спілкувалися.Прчиною цього стали постійні сварки, які переходили у обзивання, крики,істерики, виганяння з дому. Так, як жили у моїх батьків, то він йшов геть, але через пару днів ми мирилися і він повертався. Я думала, що кожна така сварка остання, але все повторювалося. Якось у мене промайнула думка, що так жити я не хочу і подумала про розлучення, але дуже цього боялася. Так само і він не раз казав, що розійтися - кращий варіант, бо не можемо знайти спільної думки. З моєї сторони причини сварки те, що він пізно повертається додому (приблизно 23 год.), засиджується з друзями, мало приділяє мені уваги. я постійно сама. Але мені він забороняє кудись вийти з подругами, окрім роботи, хоче обмежити мене у спілкуванні з людьми. Якщо я відстоюю свою думку, то стає агресивним. Ця ситуація вже сильно затягнулася і я не знаю, чи хочу бути з ним. Зараз дуже важко морально. Таке враження, що життя йде не так і краще не буде, що всі відвернулися, відчуваю вину. Він хоче бути разом, але зовсім не змінюється сам. Зараз ми не живемо разом, не спілкуємося, дітей не має. Підкажіть правильне рішення і як вийти з цього пригніченого стану. Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Здравствуйте.
>>>він пізно повертається додому, засиджується з друзями, мало приділяє мені уваги. я постійно сама. Але мені він забороняє кудись вийти з подругами, окрім роботи, хоче обмежити мене у спілкуванні з людьми
Чем бы он это не аргументировал, это попытка полного доминирования над Вами. Это значит, что он не уверен в себе и таким образом пытается доказать себе, что он мужчина. Если ничего не поменять, то он просто продолжит самоутверждаться за Ваш счет, более того, со временем его тирания может усугубиться.
Что-то изменить, не разрушая брак, можно с помощью психотерапии. Рекомендую Вам обратиться за очной консультацией к психотерапевту, т.к. тут нужно разбираться с его агрессией, Вашей жертвенностью и многим другим.
Удачи Вам!
психолог онлайн
Наталия Горская
Здравствуйте!
Правильно было бы вдвоем обратиться к семейному психологу. Потому что момент притирки Вы с мужем не прошли. Когда в семье скандалы, истерики, упреки – виноваты оба. Возможно, такая форма семейного общения и обращения у Ваших родителей или родителей Вашего мужа? Тогда с этим нужно работать и менять программы и установки.
Если психолог не вариант - подумайте, что Вас держит в этом браке? С этим мужчиной? Есть ли что-то общее? Почему сложно разойтись? Хотите ли Вы и дальше быть с этим мужчиной? Прожить долгие годы? Честно и искренне ответьте СЕБЕ на эти вопросы. И тогда сразу получите ответ на свой вопрос. Это Ваша жизнь и Ваша ответственность. Никто кроме Вас не примет более правильного решения. Потому что только Вы знаете свои чувства и ощущения.
Всего хорошего!