навязчивый контроль дыхания
Постійний контроль дихання..нестача повітря..страх і тривога..як з цим боротися..постійно не комфортно себе почуваю а так же останім часом взагалі боюся говорити..не можу себе переключити,відволіктися
Вопрос от: ; Возраст: 23
консультация психолога
Виталий, здравствуйте!
Обращались ли вы за помощью к медикам со своим симптомом нехватка дыхания?
Надеюсь, да. Тогда вы исключили возможность заболевания.
В этом случае попробуйте заметить, как вы контролируете свое дыхание. Зачем вы его контролируете? Правильно ли вы дышите? Какую свою потребность вы удовлетворяете, когда контролируете свое дыхание?
Рекомендую вам обратиться к дыхательным упражнениям, которые помогут наладить правильное и глубокое дыхание.

психолог онлайн
Вітаю Віталій. Це схоже на оту сороконіжку, яка поки не думала як вона пересуває ноги, то ходила нормально, а як почала думати, як вона пересуває ноги, то ноги почали заплутуватись. Ви дихати не перестанете в будь-якому випадку. У ві сні ми навіть не те що не намагаємось, але і не можемо ніяк контролювати дихання. Але дихаємо. Дихання рефлекторний процес, тобто свідомо їм керувати не потрібно. Дихання можно зупинити тільки механічно, само воно не зупиниться і людина буде дихати навіть без свідомості.
А нестача повітря це від тривоги і страху. Коли людина тривожиться, або боїться то у неї так зване поверхневе дихання, і людині здається, що бракує повітря. Це я про те, що в твоєму випадку потрібно працювати з тривожним розладом. Коли позбудешся тривожного розладу, тоді і дихання нормалізується. Якщо будуть питання - звертайся. Я допомагаю і через Скайп. Щасти.