Почуваюсь самотнім, розчарування
Мені 22р (хлопець), вже тривалий час почуваюсь самотнім, друзів небагато, але є декілька друзів з якими інколи бачимось та відпочиваємо у компанії. Проблема в тому що немає дівчини поруч, немає особистого життя, немає стосунків((
У мене є хороші та здорові батьки, сестра, ми живемо не бідно, все чудово, проблем у сімї немає. Працюю на хорошій роботі, є 2 автомобіля , вища освіта, повага від знайомих (допомагаю знайомим у різних ситуаціях ). Все дуже чудово, здогадуюсь що багато знайомих заздрять моєму успіху, та насправді в душі така порожнеча бо немає кохання і це вбиває (не розумію чому? як? в чому я винен? що я можу змінити?).
У мене ніби немає жодних комплексів, я вважаю себе позитивним, у робочому колективі кажуть що я душа компанії, при застіллі розвеселю, дарую гарний настрій. Немаю поганих звичок , веду здоровий спосіб життя, займаюсь спортом, здоровий, високий на зріст, у мене приємна зовнішність (чув від багатьох), одягаюся стильно, чистоплотний, романтичний, добрий.
У чому проблема, причина, що важко створити стосунки? як побороти цю самотність? як жити далі коли навколо тебе більшість щасливих які ходять парами та насолоджуються життям , а у тебе самотність та думки про самогубство, тому що розумієш що свій найкращий період життя просто проходить марно.... Мені ця проблема не дає спокійно спати, поганий сон, втрата маси тіла, постійна дипресія, стрес та погані думки.
Допоможіть порадою!! як жити коли тобі самотньо?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Здравствуйте Тарас. А вы пробовали что то изменить,чтобы не чувствовать себя одиноким? Например, познакомиться с какой-нибудь девушкой, которая вам нравится?
Дополнение от автора
Пробував та знайомився, але 1-2 побачення і все(( мені здається що можливо дівчатам скучно зі мною,напевно хочуть тільки по клубах ходити, та ще цілу компанію з собою. А я до нічного життя і тусовок не звик, я дівчат запрошую у ресторан, гарна романтична обстановка, жива музика, в парк, в кіно, на концерт, і тільки у двох, я сам одинак і в компанії рідко. Можливо варто змінитись? Перестати бути романтичним, стати більш вульгарним, палити та вживати надмірно алкоголь. Тому що більшість знайомих такі є, та мають більший успіх. Я не можу того зрозуміти як можна бути «рагулем, биком» і це дівчатам подобається, а бути нормальним, адекватним, культурним нікому нетреба.
психолог онлайн
Знаете Тарас, проблема одиночества это очень распространенная проблема, и некоторые всю жизнь так и страдают. Но единственным средством от одиночества является поиск своего человека. Да это трудно, но если очень хочется, то это необходимо.
Вы пишете что вам попадаются девушки, которые любят тусовки, что странно. Ведь все девушки разные, и обязательно найдется такая, которая разделит и ваши интересы. Нужно только прилагать усилия - искать, знакомиться, интересоваться, пробовать строить отношения. Конечно не все встречи могут перерасти в отношения, нужные именно вам, и это дело рисковое. Но другого способа нет.
психолог онлайн
Тарасе, я бачу в Вас багато злості і навіть зневаги до людей, які відрізняються від Вас. Це не кращий шлях, щоб сподобатися іншим. Гадаю, Вам варто розвивати такі риси, як терпимість, прийняття, простоту та щирість. Як тільки Ви почнете змінюватись, стосунки з дівчатами також зміняться