Як подружитися з новими людьми
Переходжу в 10 клас і в мене будуть нові однокласники.Дуже хочеться, щоб в мене з ними були хароші стосунки, щоб я з ними дружила.Також хочеться доброго відношення і з вчителями.Підскажіть будь-ласка, як мені поводитися в перший день, тиждень.І як взагалі розположити до себе однокласників, вчителів, та й взагалі людей.Дякую за допомогу)
Вопрос от: ; Возраст: 15
консультация психолога
Тетяна Артеменко
Можливо, це здаватиметься банальним, але в першу чергу варто бути собою. Якщо вести себе зовсім не так, як у Вас виходить природньо, то через кілька місяців встане проблема, чи знімати "маску".
Можливо, будуть люди, з якими таким чином не вийде подружитись. Але точно будуть й ті, хто оцінить Вас "справжню". І це вже буде справжня дружба.
А щодо конкретних особливостей поведінки (можливо, це теж здаватиметься банальним): будьте ввічливими й дружніми, відносьтеся до інших з повагою, але поважайте й себе.
Щасти Вам в новому колективі!
Бажаю натхнення й душевної гармонії!

психолог онлайн
Анна Александровна Конопляник
Елюшка, добрий вечір! Приєднуюсь до попереднього коментаря та додаю від себе: при бесіді задавай однокласникам питання про них самих. Про їх уподобання, хобі і т.д. Так вони зрозуміють, що вони тобі цікаві, а це дуже приємно. І ще буть чесною і ділися своїми почуттями. Тобто кажи, що насправді тебе турбує. Наприклад: "Я трохи хвилююся, коли знайомлюсь з новими людьми". Насправді, багато хто відчуває теж саме, але соромиться сказати, а сказане вголос почуття розряджує атмосферу, а ти починаєшь бути більш розумілішою і відкритою для інших.
Дополнение от автора
Дякую