що зі мною не так?
Із самого дитинства у мене були непорозуміння з мамою. Я не могла з нею відкрито поговорити на якусь тему. Мама дуже хотіла щоб я вчилась в медичному ВУЗі, я не горіла бажанням, я хотіла зовсім іншу професію, але мама цього не сприймала. Вона переконала мене йти вчитись на стоматолога, на 3-му курсі я зрозуміла що то не моє. Але думала, що як почну працювати то мені ця спеціальність сподобається, а в мене навпаки виник суцільний негатив до цієї діяльності, ну не люблю комусь щось робити, поговорити з людиною, так, а робити... Я працювала трохи, але в мене склався негативний досвід, тому закинула.
Я заміжня, в мене двоє прекрасних діточок. З чоловіком теж відносини не легкі, він працює, а я сиджу вдома. Я просто не знаю з чого мені починати і дуже хочу знайти якусь роботу, яка мені була б до душі, щоб сильно не залежати від чоловіка. Чоловік каже щоб я сиділа вдома, але діти підростуть, тому не добре буде все життя сидіти вдома. Я вважаю що жінка повинна хоч трохи працювати щоб бути серед людей, мати якусь копійку на свої потреби. З часом чоловіку набридне що я сиджу вдома, і почнуться сварки. Він потім буде кожну копійку рахувати.
Мені вже і так чоловік стільки всього наговорив, що я ще нічого не досягнула, що в мене нічого не виходить, що я все роблю не так. Він мені не допомагає з дітьми, тільки із старшою дитиною може десь поїхати чи погуляти. Коли він приходить з роботи в нас навіть немає про що поговорити, мовчимо, перекинемось самими важливими фразами і все.
Подорожувати не люблю, воно мене дуже вимучує. Я люблю тільки в межах міста десь погуляти.
В мене останнім часом якась апатія до всього. Хочу змінитись.
Вопрос от: ; Возраст: 30
Дополнение от автора
Зараз бачу проблему в собі що я замкнена в собі, коли я хочу зробити якийсь крок, мені дуже важко розповісти про це чоловікові, бо завжди боюсь що він мені відмовить в моєму бажанні, або буде сильно критикувати.

психолог онлайн
Александр Стегостенко
Часто буває, що без свого місця у житті, улюбленої справи, людина почуває себе нереалізованою та нещасною. Я Вам дуже співчуваю, що у важливіший момент у Вашому житті - вибір майбутньої професії, Вас не підтримали близькі люди. Але у будь-якому віці Ви маєте право знайти власні інтереси. Не будь-яку работу, а цікаву і улюблену роботу. Поки у Вас є час, почніть з пошуку хобі. Ви можете зрозуміти, що Вам дійсно цікаво. Можете починати і кидати, якщо Вам не підійде, декілька хобі. Шукайте, поки не знайдете своє. А потім і улюбленою справою можна заробляти.
психолог онлайн
Доброго дня! Хочеться підтримати Вас в тій реалізації, яка вдалась - Ви заміжня жінка і мама. Це теж Ваше досягнення, про яке не слід забувати. Реалізацію можна здобути і це питання часу і бажання. Ви можете спробувати пройти певні тести профорієнтаційні, які допоможуть визначитись до чого у Вас схильність. Може поміркувати, що по душі Вам, яка діяльність захоплює, де саме себе уявляєте? Але це все слід робити з цікавістю і натхненням. Хто шукає - той знайде. А поки що відчувається розпач і Ваше особисте гноблення. Ви ніби жертва обставин, а слід виходити в активність. Чоловіку можна дати відсіч і не дозволяти говорити того, що Вам неприємно.
Бережіть себе і бажаю знайти свою справу!)
Дополнение от автора
Доброго дня! Пройшло 2 роки, на даний момент я закінчила одні курси під час відпустки по догляду за дитину і хочу продовжити рухатись далі. Маю два хобі, одне з них дизайн інтер'єрів, тому хочу рухатись в тому напрямку, йти вчитись на курси. Тепер, просто потребую підтримки. В грудні місяці треба виходити на ту роботу, яку просто ненавиджу. Хочу звільнитись з неї остаточно, щоб даремно не вбивати час. Зараз маю дуже великий тиск з боку рідних, що я наважилась на такий крок.
психолог онлайн
Доброго дня! Я дуже тішуся, що у Вас з'явилися улюблені хобі! І що Ви вирішили написати тут про це. Хочу Вас підтримати у Вашому рішенні звільнитися з роботи. Тягар, що Вас мучить, треба скинути. Коли Ви зробите цей крок, Вашим рідним нічого не залишиться як прийняти ситуацію що склалася. Удачі! ::smile::