Ревную своїх друзів.Що робити?
Коли я бачу, що мій найкращий друг більше подружився із іншоє дівчиною, то я його відразу ревную, завідую, мені самотньо й нудно.Так само коли моя найкраща подруга з кимось іншим дружить більше за мене, то мені обідно я починаю ревнувати.Що мені робити?
Вопрос от: ; Возраст: 15

психолог онлайн
Жасмін, доброго ранку.
Співчуваю Вам, що почуваєтесь покинутою. В мене є декілька питань до Вас:
Чому Ви думаєте, що Ваша подруга дружить з кимось більше або менше за Вас? Як Ви це вимірюєте?
Почуття покинутості може виникати або якщо Вам дійсно не приділяють увагу, якої Ви хочете, або якщо Вам здається, що через інших друзів Ваші близьки люди люблять Вас менше. Але всі люди різні і нам подобається в людях різне. Тобто Ви не є людиною, яку можна замінити.
Є ще третій варіант - що саме у дружбі Ви почуваєтесь собою, а наодинці ні. Якщо це так, варто приділити увагу тому, наскільки Вам добре з собою, можливо навіть попрацювати над цим питанням з психологом.