як порозумітися з чоловіком
я одружена вже 5років маю 2х дітей останнім часом мій чоловік почав ігнорувати мене і ображати різними словами такими як вєдьма,дура і так далі на контак зімною нейде налаштовує дітей проти мене що мені робити допоможіть
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Добрий день! Дуже мало інформації. Як давно це продовжується? Поговоріть з чоловіком про те що відбувається, чому він себе так поводить, чого прагне. На все є свої причини. Можливо після цієї розмови Ви зрозумієте, що і як робити далі.
психолог онлайн
Доброго дня, Аня!
Я правильно розумію, ви хотіли б зрозуміти конкретні причини таких змін в поведінці вашого чоловіка та зробити те, що залежить від вас, щоб гармонізувати ваші стосунки?
З вашого невеликого опису я можу зробити наступні висновки: раніше таких проявів в поведінці чоловіка ви не помічали, тому можливою причиною таких змін могли стати якісь події у його житті або у вашому спільному. Також причиною може бути певна образа на вас, і тепер, коли емоції накопичились, ваш чоловік почав активно їх "виливати". Ви сказали, що на контакт він не йде, проте саме спосіб налагодження контакту часто є визначальним. Вам слід спробувати щиро і відкрито поговорити з ним, використовуючи спеціальні техніки, які допомагають побудувати якісний контакт. Найліпшим шляхом для вирішення ваших труднощів буде очна або онлайн консультація з психотерапевтом для більш глибокого і детального аналізу вашої ситуації та спільного пошуку шляхів її вирішення. Звертайтесь)