Любов
4 роки назад до мене почав залицятися одружений чоловік,я теж була заміжня.Ми обоє не були щасливі в шлюбі,так би мовити, знайшли споріднені душі,з однаковими проблемамиЯ закохалась, він теж.Ми обоє розуміли,що це не добре,але емоції брали верх.В мене не було дітей, а в нього син,якого він дуже любить.Пройшло декілька місяців і він зрозумів,що так тривати не може,і захотів піти,але я стримала.Згодом я розвелася,а він продовжував жити в сім'ї,говорячи про сина,якого він боїться втратити.Пройшло пів року і ми розсталися,це була його ініціатива, але через деякий час,він знову появився, давши мені зрозуміти,що йому без мене важко,але і дитину покинути не може,я погодилася бути коханкою,пройшов знову час і знову ми розсталися і потім він знову повертався до мене...так тривало 3 роки...Він зникав тоді, коли були Новорічні свята або відпустка..потім він повертався,а я приймала,бо боялася втратити,боялася дуже, що появиться інша і я його втрачу...Але стосунки були вже не ті...він поводився хамовито,без страху втратити мене...Потім в один час,його дружина пішла від нього,забравши сина,він був у депресії,великій...А мені сказав,що жаліє за сином,но не за дружиною...Сказав,щоб я раділа,бо він тепер мій,а я почувалася жахливо,радості не було...Пройшло декілька місяців і вони остаточно розвелися,він став іншим...нервовим,хамив мені,хотів розстатися, взагалі перестав мною дорожити,я не витримуючи,хотіла піти,та він не відпускав,потім я поїхала за кордон,дуже боялася,що він знайде іншу,дзвонила,заставляла дзвонити його,одним словом,контроль...Я приїхала,він був взагалі другою людиною,я запідозрила,що в нього хтось є,спитала прямо, він не признався,був скандал,я пішла, але він пішов за мною...Він мене повернув,но скандали не зникли...Мала приїхати його мама,говорячи по скайпу він сказав,що має іншу,вона була не проти...Тепер я думаю,що він не відпустив мене тоді,бо вже мама знала,що я є...Вона приїхала,він мене з нею познайомив,але потім почав при ній зі мною сваритися,зараз я думаю,що в нього план такий був...Познайомити,потім тіпа посварилися,щоб йому не задавали лишніх запитань,мама хотіла,щоб в нього вже хтось був і тут мене було зручно представити...В нього почався розподіл майна з колишньою, все було важко,і кучму претензій і проблем,вона хотіла забрати у нього квартиру,було пекло...Він був постійно на нервах і зривався на мені...Потім в його телефоні я знайшла доказ зради, там були смс від іншої,романтичні...Він сказав,що це було коли я була за кордоном і не раз...
Вопрос от: ; Возраст: 29
нравится: 1 из 1
Дополнение от автора
Він сказав,що це було коли я була за кордоном і не раз...і що там тільки клінт,почуттів немає...По телефону на другий день він сказав,що жаліє,що все так..сказав,що просто зламався і не думав що робив...Я не могла прийти до тями,це був шок...Я мала б його зненавидіти,адже стільки поганого було...но не можу...рана болить...продовжую кохати...Як мені бути допоможіть!!!

психолог онлайн
Здравствуйте!
Здесь есть три варианта, как вам быть: 1) оставить все как есть и посмотреть, куда заведет; 2) выработать договоренности в своей паре - донести ему, что вы готовы терпеть, а где "табу", 3) разорвать отношения. Какой вариант выбрать, решать только вам. Это ваша жизнь и ваш выбор жить в том, что вам плохо или предпринимать шаги, чтобы что-то менять.
Есть еще вариант - обратиться за помощью к психологу и выяснить, почему вы попали в такие отношения, где было столько плохого? И несмотря на то, что перспективы на счастливое будущее с этим мужчиной нет, вы все же его любите?
Какой вариант выбрать - решение за вами!
консультация психолога
Доброго вечора.
Людей тримають в стосунках різні почуття, як позитивні так і негативні. Для психіки одних людей кохання - це страждання, сварки, біль, але це також сильні почуття, хоч і з відтінком негативних переживань.
// Ми обоє не були щасливі в шлюбі,так би мовити, знайшли споріднені душі,з однаковими проблемами. Я закохалась, він теж.
У вашому житі це значимий чоловік.
//потім він повертався, а я приймала,бо боялася втратити…
А що Ви боялися втратити? Цей чоловік вам нічого не обіцяв, він просто приходив, брав те, що йому потрібно, а потім знову йшов. І Ваші відносини розвиваються по звичному колу. Примирення - сварки - розставання. Ваша психіка зацікавлена в таких стосунках. Ви продовжуєте проживата травму знову і знову. Якщо Ви подивитися на Ваші стосунки зі сторони, чи доводилося Вам спостерігати схожі стосунки значимих людей у Вашому житті?
// Я мала б його зненавидіти,адже стільки поганого було...но не можу...рана болить...продовжую кохати..Як мені бути допоможіть!!!
Ви живете в своїх власних травмах. Ваша психіка має потребу переживати страждання. Який Ви бачите вихід? Ви можете записатися на індивідуальні консультації, щоб розом з психологом знайти для себе найкраще рішення. Розібратися, що Вас тримає в цих стосунках, і знайти для себе ресурс рухатися вперед.
З повагою, Аліна Постіл.
психолог онлайн
Алла Владимировна Дашко
Вам нужно глубоко проработать эту ситуацию,вместе с психотерапевтом.Любовная зависимость,а в вас именно она, так просто не решается.Ви сами видите и пишите об этом.Если решитесь поработать, обратитесь к специалисту.Мне тоже приходилось работать в этом направлении.Знаю ситуации сходные с вашей. Вам можно помочь, при вашем желании.
психолог онлайн
Ваша проблема в залежності.. Ви протягом багатьох років терпіли далеко не саме схвальне відношення. Ви так боялись втратити його, що поступово втратили себе. Наслідком чи можливо і причиною є низька самооцінка, відсутність особистих меж, розчарування і відчай.
Я рекомендую Вам розібратись в собі за допомогою психолога. Це кропітка, але варта того робота, що дозволить Вам повернутись до себе і полюбити себе.
http://obozrevatel.com/blogs/34196-ne-stradaj-samoutsenkoj-povyishaj-samootsenku.htm ось моя замітка про самооцінку.
Бажаю Вам душевних сил і гармонійних стосунків!)
Дополнение от автора
Дуже дякую за ваші поради!!! На даний час він не хоче зі мною стосунків...Сказав,що хоче бути сам і що нікого не любить...в тому числі і мене...Мені важко...Я кохаю...
Дополнение от автора
Але попри це все він ще чіпав мене...фліртував...А потім сказав що нічого не хоче...Я його не розумію
Дополнение от автора