Хочеться все змінити.
З Новим роком вас Психологи)
Настав Новий рік і мені хочеться все змінити. Але я не знаю як. Наприклад, хочу почати дружбу зі всіма у класі. Хочу, щоб я зі всіма добре спілкувалася. Можете підсказати, що для цього потрібно робити.
Також я хочу перестати соромитися людей. Часто, не знаю чому, мені стидно за банальні речі. Велику увагу звертаю на думку інших людей, а мені б хзотілося жити своїм життям, і не звертати велику увагу на думку інших.
Хочу змінитись.Допоможіть.Дякую)
Вопрос от: ; Возраст: 15
консультация психолога
Добро дня, Марія.
Дякую за привітання. Дуже добре, що ти пишеш про свої бажання і хочеш змін у своєму житті. Я зрозуміла, що ти хочеш навчитися вільно і легко товаришувати з однокласниками, бути вільно і відкритою до нових знайомств. Для цього потрібно попрацювати зі своєю самооцінкою.
// Велику увагу звертаю на думку інших людей, а мені б хзотілося жити своїм життям, і не звертати велику увагу на думку інших.
Можу припустити, що в дитинстві тебе критикували, ставили в приклад інших тобі дітей. Твоя психіка чутлива до думки інших і тому ти почуваєш себе сковано.
В твоєму місці повинні бути підліткові тренінгові групи, куди тебе можуть записати батьки. В таких групах даються різні цікаві завдання на пізнання себе, роботі в команді з однолітками і поступово формуються потрібні навички. З повагою, Алина Постіл.

психолог онлайн
Тетяна Артеменко
З Новим Роком!
Дуже приємо твоє привітання. Я бачу, что ти дуже ввічлива и стараєшься гарно спілкуватись. Це вірне рішення, проте тут ми маємо протирічча: бути чемною, ввічливою та слухняною, догоджати іншим, або ж жити своїм життям і не звертати велику увагу на думку іниших. Я думаю, що ти дуже добре знайома з цим протиріччам, так?
Я можу тобі чесно сказати, що ти не наодинці, дуже багато людей мають ту саму проблему. Чому так? Бо нас вчать з малку, що треба бути чемним та ввічливим, що не можна злитись та сваритись (і це є добре, це так як воно повинно бути), проте разом з цими гарними правилами поведінки, ми навчаємось забувати про себе, щоб догодити оточуючим. Проте як живі істоти, ми можемо злитись, бути незадоволеними, мати іншу точку зору, бути ображенніми, незгідними, мати поганий настрій і таке інше. Ми маємо наново навчитись відчувати себе, коли ми незадоволені та чітко ідентифікувати, що саме з нами відбувається, а також маєм навчитись виражать своє незадоволення в чіткій, зрозумілій, проте ввічливій формі. Як на мене то, це є мистецтво якому можна вчитись все життя.
То ж перш за все треба почти практику самопізнання, особливо того, як ти злишься і чому, що тобі подобається, а що ні, а далі подумай над тим, як ти можешь виразити свої почуття чітко та ввічливо. Для цього була винайдена формула "Я-повідомлень", це коли ти говоришь тільки про себе, але в контексті дій іншого. Наприклад: "Я відчуваю себе ...... коли ти......" фбо конкретно "Я дуже злюсь, коли ви обговорюєте мене за моєю спиною", "Мені дуже радісно, коли я гуляю з вами!", "Я ображаюсь, коли ви лишаєте мене одну"
Це прості приклади того, як можна бути ввічливою та чемною лишаючись собою.
Сподіваюсь це буде корисним. З найкращими побажаннями!
психолог онлайн
С Новым годом!
Это прекрасно, что ты ставишь такие себе планы на новый год! Они говорят о твоей доброте, целеустрмеленности и желании быть "своей" в группе сверстников. А теперь попробуй свои цели разбить на маленькие подцели. Например, если ты хочешь перестать стесняться других людей, то подумай о том, о ком именно ты говоришь, кого именно ты стесняешься (не думай о "всех" сразу, скорее всего, есть определенные люди, которых ты стесняешься; например, парни или такая-то девочка и т.п.). Далее когда ты определишь кого ты стесняешься, попробуй ответить себе на вопрос - чего именно ты стесняешься, то есть какой своей черты, поведения и т.п. И тогда задай себе последний вопрос - как я могу это изменить, нужно ли это менять. Таким образом, такое "разбитие" больших целей на маленькие подпункты поможет тебе их реализовать!
И отвечая на вопрос о том, что ты уделяешь большое внимание другим людям, я хочу сразу оговориться, что это вполне нормально. Мы - социальные существа. Мы живем среди других, мы от них зависим, а они зависят от нас. В твоей ситуации я бы обратила внимание на твою собственную ценность. Что я имею ввиду, - определи для себя в чем состоит твоя ценность, в чем ты хороша, а в чем не очень, как только ты примешь себя как ценную личность для себя самой, тогда с мнением других будет легче. Потому что все мы в чем-то хороши, а где-то есть наши ограничения - это важно понимать. И когда мы понимаем свои границы и одновременно свои возможности, тогда даже если другие люди нам указывают на наши недостатки, нас это может не задевать, потому что мы знаем, что мы такие.
Удачи тебе и успехов в реализации поставленных задач в Новом году!
Дополнение от автора
Дякую!
Дополнение от автора
Дякую!
Дополнение от автора
Дякую!