Орієнтація
Здраствуйте. Останнім часом я задумуваюсь, про те що я можу бути схильна до дівчат. Тобто, мати якусь не понятну тягу. Можливо любов, може сексуальну. Просто я дуже привьязуюсь до людей. Именно до дівчат. Мені дуже подобається одна моя подруга. Я дуже ревную її до іншої подруги. Не знаю, що це. Мене це дуже хвилює. Підкажіть будь ласка. Я вже запуталась...
Вопрос от: ; Возраст: 19
консультация психолога
Скажите какие у Вас отношения с Вашей мамой?

психолог онлайн
Задам Вам ряд питань, які допоможуть прояснити Ваші ревнощі до подруги:
- Як саме подобається подруга і чим? Що в ній Вас приваблює?
- Чи відчуваєте симпатію до чоловіків? Які чоловіки Вам подобаються?
- Чи важаєте себе привабливою дівчиною? Чи Ви є цікавою для інших людей?
- Що саме хочете отримувати від дівчат, коли до них прив'язуєтесь?
- Які стосунки у Вас з мамою?
- Чи є у Вас сестри? Як з ними спілкуєтесь?
- Чиєї уваги в родині Вам не вистачало?
Всі ці питання проясняють, що саме Вам бракує і чого Ви потребуєте. Сфера Вашого інтересу не обов'язково може носити сексуальний характер. Це слід дослідити...
Жіноча ідентичність формується саме серед інших жінок. Маленька дівчинка вдягається в маму і копіює її, щоб себе відчути більш значущою.
Можливо і Ви, шукаєте певні орієнтири, які Вам потрібні для власного відчуття сексуальності, привабливості.
Бажаю Вам краще зрозуміти себе!)
Дополнение от автора
1. У подруги дуже гарна зовнішність, фігура). Подобаються деякі якості характера. Люблю коли ми обнімаємось, або спимо разом, люблю прикосновения. 2. Симпатію до чоловіків, звісно відчуваю) Подобаються високі брюнети) 3. Да, я приваблива дівчина) Але раніше, я так не думала. Зараз так) 4. Можливо більше довіри, спілкування, проводити час разом) 5. Стосунки із мамою, дуже хороші. Звісно я їй не все розповідаю із свого життя. Але між нами є довіра) 6. Уваги хватало. Неможу нічого поганого сказати. Я зустрічалась із хлопцем, було все добре. Я закохалась. Але щось він дуже віддалився від мене. Ігнорував... Мене це дуже засмутило. Я і зараз думаю, що ще відчуваю до нього якусь симпатію. Після того, його забрали в армію. Це могло якось повпливати на його рішення, припинити зі мною стосунки?
консультация психолога
Сложно однозначно дать Вам ответ про Вашего парня. Скажите у Вас много подруг?
Дополнение от автора
Подруг у мене приблизно до 15. Але із цих тільки 2,3 є такими, яким дійсно відповідає термін подруга( та хто підтримає, допоможе в скрутний час, і всяке таке).
консультация психолога
Чому Ви вважаєте, що симпатія до дівчат - це погано?
Дополнение от автора
Ні, я не вважаю, що це погано. Просто це якось не природно. Як ви вважаєте, я дісно відношусь до людей з БИ орієнтацією, чи це просто я накрутила себе???